Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2010-05-27 01:26:49 följande:
Hyresvärdar
Här har vi samlat de hyresvärdar som finns i Vadstena kommun. De hyresvärdar som vill vara med på listan kan kontakta Vadstena kommuns växel 0143-15000 eller e-posta till
[email protected]">
[email protected].Ekologi Byggarna i Östergötland AB Hyr ut: Bostäder
[email protected]"> FramtidsStaden Fastighets AB Hyr ut: BostäderG Gunnarssons Fastighets AB Hyr ut: Bostäder L B B Fastighet Vi erbjuder dig lägenheter i Linköping, Motala och Vadstena.HSB Östergötland Hyr ut: Bostäder
[email protected]"> Sandberg Fastigheter ABHyr ut: Bostäder, butikslokaler, kontorslokalerVadstena Fastighets AB Hyr ut: Bostäder, övriga lokaler Vadstena Färg AB Hyr ut: Bostäder, industrilokaler, kontorslokaler, lager Wadstena Hus AB Hyr ut: Bostäder, kontorslokaler, butikslokalerDe verkar har många hyresrätter i alla fall.
Nog för att det är de som står på vadstena kommuns hemsida... men det finns inte mkt som är ledigt... det är mest hos vfab det finns, det är den stora hyresvärden här. och hos dem finns det mest ledigt på området som vi bor på plus ett annat område... hoppas ju att hon kanske blir tilldelad en bostad som ändå ligger nära rättspsyk så att de ändå kan "hålla koll" på henne....
Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2010-05-27 01:07:58 följande:
Fast varför skulle hon gå på ert barn för? Sen hur stor chans är det att hon skulle bli granne med er? För Vadstena är väl inte så litet att det bara finns ett område där folk bor.
Jag har inte sagt att hon ska "gå på" vårt barn... men man känner sig ju lite nervös över situationen över lag. Det jag känner oro över att som jag skrev, att en människa som mördat kallblodigt nu ska befinna sig på fri fot i samma lilla stad som min lilla familj....