• Anonym (Rabbit)

Vilken Mr Rabbit?

Vilken är den absolut bästa Mr Rabbit ni någonsin har beställt? Länka gärna till hemsidan och berätta hur ni fick hem den. Fick ni hämta ut den hos postutlämningen? Var det en diskret låda man fick den i? Osv..

• Svar på tråden Vilken Mr Rabbit?
  • Jen08

Jag handlade en We Vibe och lite underkläder från www.sveavillage.com. Jag fick mitt paket för ett par dagar sen, Leveransen tog 3 dagar vilket är helt okay tycker jag.  Jag beställde mot postförskott och fick hämta det i Kiosken ett par kvarter bort. Det var skickat med ett paket som såg ut att vara skickat från en privat person typ, som om man handlat nåt från Tradera eller vad som helst. Ett vitt kuvär med sån bubbelplast på insidan. Det stog ingenting på utsidan som var pinsamt, jag e lite blyg av mig så jag hade nog skämts ihjäl om det hade sett ut som om man köpte massa sexleksaker:) Kanske e lite löjligt men sån är jag. Hur som helst, allt gick jätte smidigt och jag är jätte nöjd. Jag tror alla dom här butikerna som säljer sexleksaker fungerar likadant, det är väl lite det de lever på

• Anonym (Rabbit)

Tack för tipsen!

Svar på tråden Vilken Mr Rabbit?