• Lee78

Någon som har testat NEG dagarna innan BIM och sedan plussat?

Har någon här inte fått tillstymmelse till streck eller + på BIM-2,3,4 men sedan plussat? Vilket dag kom plusset?

;) Fjantigt kanske men jag vill veta...låt mig få va fjantig! Hehe

• Svar på tråden Någon som har testat NEG dagarna innan BIM och sedan plussat?
  • vouffen

Jag testade neg i söndags. Jag har typ ingen jättekoll just nu på BIM, men det kändes som jag hade äl den 11-12 maj så jag räknade efter det 14 dagar, så BIM 26 maj, alltså igår. Då var söndagstestet BIM -3 typ o neg. Sen igår på BIM testade jag på två olika tester svaga + och idag i morse lite starkare + på ytterligare ett sorts test, så nu BORDE jag väl vara gravid ;) ?! Men jag törs knappt tro att det är sant :D !
    Så som svar på din fråga - JA! Jag hade det så :) !

• ella79a

Ja, första ggn jag var gravid testade jag någon dag innan bim och det visade negativt, två dagar efter bim var det jättestarkt plus på 1 sek.

• snappi81

Japp med första barnet började jag testa bim-3, inte en tillstymmelse till streck förrens bim+3.

♥♥♥ Linus 070808 ♥♥♥ Lucas 090707 ♥♥♥
  • lisabet

Jag testade negativt på BIM -3 och nästa test gjorde jag på BIMdagen och det var plus

• Luddesmamma84

Jag testade minus på BIM-1 och och svagt plus på BIM...Köpte ett CB digital och den visade "gravid" på BIM+1

• lyckligtlottad1982

Bra fråga!!! Precis vad jag letade efter. :) Fler?

• Lee78

Åååååå jag vet inte vad jag ska tro hörni.....Har BIM imorrn....Testat neg flera dagar. Idag kom massa mensvärk, stora ömma tuttar och NU på kvällen - värsta illamåendet - som sitter i!!!! Brukar ALDRIG må illa!!!!

Whats up?????
    Testade vid 17-tiden, neg, men i vissa ljus kunde jag ana nån skillnad i det vita, men det var typ nästan kritvitt! Säkert en lurig mens som e på G lagom till imorrn bitti men just nu mår jag illa o det gör mig pirrig!!

• mallanis

Testade på BIM och fick ett spökstreck, Testade igen på BIM+1 med Rfsu- extra känsliga visade nada. Testade BIM+10 och fick ett fint streck! Hoppas att jag får behålla bönan!

• Lee78

Mallanis - TACK!

Jag har för mig med min son som är 6 år att jag testade på BIM o det va neg o att jag INNAN test var heeeelt säker på att jag var gravid. Men eftersom det var neg så tänkte jag nähä....men 14 dgr senare testade jag igen - Och som sagt han är 6 år idag ;)

• Lee78

Illamåendet har fortsatt i natt o även så nu på morgonen.

Testade för en stund sen och fick ett svaaaaagt streck. Men dock ett streck som jag inte fått på de 5 tidigare stickorna jag tagit sedan i förrgår.

Så nu hoppas jag på att strecket är starkare imorrn..

• vouffen
    Lee78 skrev 2010-05-28 06:50:00 följande:
    Illamåendet har fortsatt i natt o även så nu på morgonen.Testade för en stund sen och fick ett svaaaaagt streck. Men dock ett streck som jag inte fått på de 5 tidigare stickorna jag tagit sedan i förrgår.Så nu hoppas jag på att strecket är starkare imorrn..
    Då vågar jag mig på ett försiktigt grattis :) ! Så började det ju för mig, jättesvagt streck o så igår morse ett tydligt plus på CB vanlig. Sen kunde jag inte hålla mig, jag var ju tvungen att testa den senaste tekniken oxå :D , så jag köpte ett digitalt CB som jag körde i morse och det visade Gravid 1-2 veckor, alltså vecka 3-4 som man brukar räkna grav. Så jag har gått ca 4 veckor då :) ! Sen kändes det så bra med det digitala att det liksom talar klarspråk, man behöver inte sitta o vända o vrida o tolka osv. Men de är ju lite dyra, så jag ville inte testa med ett förrns jag var ganska säker på att det skulle bli pos ;) . Min man tyckte jag var lite knäpp när jag visade honom testet i morse :D... men eftersom vi väl inte ska ha fler barn sen om det går bra den här ggn så ville jag ju iaf få testa ett sånt :D !

Lycka till, testa igen på morgonurin i helgen så hoppas vi det blir starkare :) ! Läste nånstans att man kan dricka lite mindre kvällen innan så blir urinen mer koncentrerad.
  • Lee78
    vouffen skrev 2010-05-28 08:44:36 följande:
    Då vågar jag mig på ett försiktigt grattis :) ! Så började det ju för mig, jättesvagt streck o så igår morse ett tydligt plus på CB vanlig. Sen kunde jag inte hålla mig, jag var ju tvungen att testa den senaste tekniken oxå :D , så jag köpte ett digitalt CB som jag körde i morse och det visade Gravid 1-2 veckor, alltså vecka 3-4 som man brukar räkna grav. Så jag har gått ca 4 veckor då :) ! Sen kändes det så bra med det digitala att det liksom talar klarspråk, man behöver inte sitta o vända o vrida o tolka osv. Men de är ju lite dyra, så jag ville inte testa med ett förrns jag var ganska säker på att det skulle bli pos ;) . Min man tyckte jag var lite knäpp när jag visade honom testet i morse :D... men eftersom vi väl inte ska ha fler barn sen om det går bra den här ggn så ville jag ju iaf få testa ett sånt :D ! Lycka till, testa igen på morgonurin i helgen så hoppas vi det blir starkare :) ! Läste nånstans att man kan dricka lite mindre kvällen innan så blir urinen mer koncentrerad.
    Ja en kompis hade tydligen ett ännu svagare än mig och hon e ju gravid i v 9-10 nu

Sedan är jag inte särskild höghormonad utan med förra barnet testade jag neg på BIM dagen o när mensen fortf inte kommit  2 v senare så testade jag +!

Idag testade jag svagt + på bim-1... Igår kväll var testet kritvitt!
  • Lee78

Testade svaaaagt imorse.  Och starkare ikväll. BIM-1 YEY!
    Lagt mina svaga test i galleriet!
    ;)

Hihi....

Svar på tråden Någon som har testat NEG dagarna innan BIM och sedan plussat?