• Anonym (Nobody any more)

Liten kuk

Det har precis gått upp för mig att jag har en liten kuk. Jag kan inte släppa det! Jag har gott självförtroende för övrigt men vet inte hur fan jag ska komma över just detta för jag älskar att knulla?!?

Jag har idéer på hur jag kan få den lite grövre så att det käns lite för tjejen men längden är ju bara att acceptera, men hur gör jag det?!? Jag är egentligen aldeles för gammal för att ägna mig åt sådana här pubertala tankar men det påverkar mig så till den mildagrad att jag har svårt att ens runka längre.

Fy fan för informationssamhället, hade varit lyckligt ovetande om att den är så liten om jag varit bonddräng som Alfred.

Som grädde på moset så är jag snäll. Vilken tjej vill ha en snäll man med liten kuk för att ha sex med? Hur spännande är det?!? Nä jag får släppa det, sno en hoj och bli hangaround på någon MC klubb så blir jag farlig, elak och spännande. Dessutom är väll tjejerna för rädda för mig då för att inte våga njuta av det lilla jag ändå har i så fall. Men hur kul är det att vara en förtryckare när man egentligen är snäll?

• Svar på tråden Liten kuk
  • Anonym

Se till att bli en mästare på att tillfredställa tjejer oralt. De allra flesta tjejer kommer inte av penetrering utan av stimulation av klitoris (och då helst oralt).

• Anonym

Hur gick det upp för dig att du har liten kuk?

har någon sagt det?? Hur liten/stor är den?

• Anonym (ärligt)

Tycker inte att just längden har någon betydelse; det är grovleken som har viss betydelse. MEN - och detta är det fina i kråksången - viktigast av allt är kåtheten! Om man som tjej inte blivit kåt spelar storleken eller grovlekenINGEN roll - trust me! Jag har haft sex med killar med varierande storlek på kuken och vet vad jag pratar om!!! Många gånger kändes det ingenting trots stor kuk! Släpp fokus på storleken och satsa på att göra tjej kåt istället!

• Pickeli

Lär dig använda dina tillgångar, storleken har viss betydelse tycker jag. Men jag föredrar en liten som kan användas än en stor som är värdelös så att säga.

Google it!
  • Anonym (Nobody any more)

Jag är GRYMMMMM på att ge oralsex, observant på vad som verkar skönt för dagen och varierar stimulansen.

Jag är hyfsat nybliven singel och har tänkt att ge mig ut i natten och jaga rätt på någon att ha lite trevligt med. Och så poff dök bara tanken upp. Jag googlade lite på storleken och har funnit att 14cm läng och 14cm i diameter verkar hyfsat vanligt. Jag är någon cm mindre på båda... Man ska inte ställa frågor man egentligen inte vill ha svar på lärde jag mig av det ;)

Det här med storleken kanske har legat i det omedvetna för jag gillar inte att få oralsex.

• Anonym (nyfiken)

Jag blev väldigt nyfiken på :  "Jag har idéer på hur jag kan få den lite grövre"
    Vilka då?

Jag skriver som de ovan. Storleken spelar mindre roll! Men grovleken är viktigare än längden (det kan tom vara obehagligt om den är för lång och kommer emot livmodertappen)

Viktigast är kåtheten! Fingrar och tunga kommer man långt med!
    Och du "älskar ju att knulla", det kommer man långt med

De flesta tjejer vill nog ha en snäll kille! Visst kan man attraheras av en buse, men den man vill dela sitt liv med ska vara snäll!

• bodegapeppe

det finns en för alla (även för folk med mindre kukar), bara att leta rätt på tjejerna som den passar i :) kan iofs ta hela livet men på vägen kan man ha kul!

• MandyLane

Större är absolut inte bättre!

Bra sex och att kunna tillfredställa en kvinna innebär inte att kuken måste vara en viss storlek.

Enligt mina egna erfarenheter så har män med genomsnitt eller mindre varit mycket bättre älskare. Delvis för att det är som så många redan har skrivt att få kvinnor blir tillfredställda genom enbart penetration.

• Anonym

Va glad åt det du har, tänk istället på att det finns många som har problem med potensen, så använd dom cm du har, o va lycklig. O du, fortsätt vara snäll o go, det finns alltid någon för någon.

• Anonym (sucker)

Det är bättre med en mindre kuk på en kille, då kan man suga ordentligt och få ner hela i halsen... Mumma!

Svar på tråden Liten kuk