Liten kuk
Det har precis gått upp för mig att jag har en liten kuk. Jag kan inte släppa det! Jag har gott självförtroende för övrigt men vet inte hur fan jag ska komma över just detta för jag älskar att knulla?!?
Jag har idéer på hur jag kan få den lite grövre så att det käns lite för tjejen men längden är ju bara att acceptera, men hur gör jag det?!? Jag är egentligen aldeles för gammal för att ägna mig åt sådana här pubertala tankar men det påverkar mig så till den mildagrad att jag har svårt att ens runka längre.
Fy fan för informationssamhället, hade varit lyckligt ovetande om att den är så liten om jag varit bonddräng som Alfred.
Som grädde på moset så är jag snäll. Vilken tjej vill ha en snäll man med liten kuk för att ha sex med? Hur spännande är det?!? Nä jag får släppa det, sno en hoj och bli hangaround på någon MC klubb så blir jag farlig, elak och spännande. Dessutom är väll tjejerna för rädda för mig då för att inte våga njuta av det lilla jag ändå har i så fall. Men hur kul är det att vara en förtryckare när man egentligen är snäll?