• therreh

NÅN SOM VET?! behöver en korkskruvslocktång!

lånade en av en kompis för flera år sedan. den hon hade var av märket melissa. nån som vet jag var kan få tag på en sån via internet (ni kanske har nån själv ni behöver bli av med?! :D). är i stort behov av en sådan! :D

• Svar på tråden NÅN SOM VET?! behöver en korkskruvslocktång!
  • Girlfriend in a coma

Jag har en sådan vanlig som säljs överallt...en pinnliknande sak, är det en sån du menar?? Iaf, om man lockar normalt med den så blir det vanliga halvfula lockar men om man ställer den rakt upp och sedan drar ut locken i den vinkeln blir det skruvkorkslockar - jättefint. Så den borde välle finnas överallt??

• therreh

nej, inte någon sådan. den hon hade var iaf i 'guld' och svart. såg ut som en vanlig locktång, fast den där grejen som nyper fast håret var inte rak utan som en spiral runt, om ni förstår vad jag försöker förklara :PO

• Pyff

Jag vet vad du menar, jag tror såna finns att köpa i stort sett i varje el-affär......

• therreh

pyff -> har jag bara haft extremt otur? bor på ett litet ställe :/

• Jii

Jag vet oxå vad du menar, har sett en sådan "tång" med utbytbara "lock-munstycken"
    Tror jag sett sån i Home-butik. Sök på internet.

• Kajsan

Jag har en sån, det är philips som man kan byta på så man har plattång, locktång, korkskruv etc i samma.
    Super!

• Girlfriend in a coma

...men alltså är inte det rätt onödigt...menar ni att det finns speciella för spirallockar när man kan göra såna med en vanlig? *ler* Ja då har ju jag uppfunnit en isf och tjänat pengar :) Blir jättefina lockar.

• therreh

venus -> du har varit min räddning både här och i bröst-tråden :P

• Venus

Therreh *hehe*
    Tackar så mycket för det... Ibland så har man inte så mycket för sig och ibland gör man bara allt för att slippa plocka upp gnällisen från golvet o hoppas sambon gör det *skrattar*
    Men kunde du beställa den spirallocktångsgrejjen från norge??? *bara nyfiken* Hittade nämligen inte den på den svenska sajten...

• therreh

venus -> undrade varför du i hela friden hade valt norska siba. hittade inte heller på norska sajten, men nån gång åker man väl till grannstan o får titta in på siba :D

• Venus

Kan du inte ringa till Siba i grannstan o fråga om den finns inne??? du har ju alla nummer man kan tänka sig att de kan vilja ha på den norska siten, typ varunummer o vad den heter med namn o nummer =)) Men det var väl en internetaffärsajt om jag inte fattat helt fel, det kanske går att beställa hem?? *s* Eller kolla med andra affärer typ Elgiganet, Onoff, o jag vet inte allt vad dessa butiker kan tänkas heta *asg*

Svar på tråden NÅN SOM VET?! behöver en korkskruvslocktång!