Ni som drömt om missfall, har ni fått missfall på riktigt?
Jag undrar om ni som drömt att ni fått missfall när ni varit gravida har fått det på riktigt sedan eller om det bara var en dröm?
Jag undrar om ni som drömt att ni fått missfall när ni varit gravida har fått det på riktigt sedan eller om det bara var en dröm?
Ts
att drömma om Mf är nog en inre rädsla man har för att det ska hända, det har inget med verkligheten att göra....jag e sj mkt orloig å drömde ex inatt att jag satt å kissade å det kom blod....å jag är i V 29. men det e ju min rädsla fr tidigare förlust som hänger sig kvar..
Någon som det har blivit en sanndröm för?
Ja, jag drömde natten innan mitt 2:a mf, om att jag fick ett mf till.
Jag fick vid UL i v 13 igår reda på att fostret inte levde längre. Om kroppen inte förstått det hela innan måndag ska jag till gyn och få tabletter för att hjälpa kroppen på traven. Är så ledsen och känner mig helt tom.
Det som är så sjukt konsigt är att jag har haft en underlig känsla av att något har varit fel, trots alla möjliga graviditetssymptom, jag har mått riktigt illa och varit såå trött men till ingen nytta.
Jag har vid två tillfällen drömt hemska mardrömmar om att jag får missfall, en gång precis när jag hade fått plus och en gång för några veckor sedan.
Jag tror dock att man omedvetet funderar mycket på missfall eller att något ska gå fel och det man funderar mycket på under dagen eller om det händer något särskilt, brukar ju leda till att man drömmer om det på natten.