• Anonym (halp)

Smink som täcker/döljer ärr

Jag har en massa riktigt fula ärr på armen och jag skulle hemskt gärna vilja täcka över dom nu i sommar, är så jobbigt att försöka tänka på att dölja dem. Jag undrar om någon har något bra tips på nått smink som täcker Väldigt bra? 

Väldigt tacksam för alla tips
  • Svar på tråden Smink som täcker/döljer ärr
  • BlommyNess12

Latex paste? Är ju visserligen "teatersmink" men har man det i rätt hudfärg så syns ingenting unde, man måste sminka vanligt smink ovanpå.

• Anonym

Var köper man det? Hur funkar det? Pris?

• BlommyNess12

Jag vet inte vart man köper det, kolla online och så?
    Det är nog rätt dyrt faktiskt skulle jag tro.

Hur det funkar? Det blir som en "mask" så att säga, du lägger det över det du vill dölja och det ser ut som hud. Det är som en smet som man lägger på huden.

• Anonym

jag försökte kolla först - googlade men hittade inget sånt...kunde vara bra att ha ibland. Sen funkar det ju inte på sommaren på stranden, blir ju helt vitt under

• Killarnas morsa

TS, sök efter Covermark på nätet.

Jättebra foundation, face magic och leg magic just för att dölja ärr, brännskador och liknande. De är vattenfasta så du kan bada med dem utan att de försvinner.

• Anonym

Jag  köpte Covermark och det hjälpte inte ett dugg på mig.

Finns en klinik i sthlm. Har du nån försäkring kan du söka om pengar för att ta bort ärren på en klinik, det gjorde jag.

Finns dock bara en klinik som använder metoden och den finns i Sthlm.

Shama Estetic Group

• Killarnas morsa
    Anonym skrev 2010-05-31 16:08:59 följande:
    Jag  köpte Covermark och det hjälpte inte ett dugg på mig.
    Vilken Covermark använde du? Kommer du ihåg?

Jag säljer den på mitt jobb och vi har massa nöjda kunder. Konstigt...
  • Anonym

Ber om ursäkt, den hette nått annat...
    Köpte den på tv shop true Cover eller nått sånt

• Anonym

För helvete gå inte till Shama.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-03-16 17:52:46 följande:
    För helvete gå inte till Shama.
    Nej fy faaaaaan.
  • Akirlu65

Tagit bort ärr för 30 000 på sharma. De syns mindre men är inte borta tyvärr

• Anonym (xxx)

Låt det vara och absolut inte operera för resultatet blir sällan bra och kostar jättemycket. Var sitter ärren, vilken typ av ärr, självskada??

Svar på tråden Smink som täcker/döljer ärr