• Dynah

In-private surfing - hur tar man bort den funktionen?

Sambon fipplade med datorn häromdagen, plötsligt ser jag ny funktion som heter "In-private surfing" samt att när jag surfar med flikar så dyker någon ny ful sökmotor upp när man öppnar upp den nya fliken "Fast browser search" istället för länkar till de mest besökta sidorna. Vad har han gjort?? Hur återställer jag?

• Svar på tråden In-private surfing - hur tar man bort den funktionen?
  • Vill inte ha barn

Vanligtvis är det så att man kommer tillbaka till gamla vanliga IE om man öppnar browsern på nytt.

• Dynah

Ingenting funkar som det gjorde innan i alla fall. Jag tror att han har laddat ner nåt nytt skit, han påstod att han "rensade" datorn men för mig har det bara inneburit trubbel när jag ska öppna en ny flik och inte hittar mina favvisar som tidigare.

• Joico

Om du redan har aktiverat InPrivate-filtrering följer du instruktionerna nedan:

Öppna Internet Explorer

Klicka på knappen Säkerhet och sedan på Inställningar för InPrivate-filtrering.

Välj ett av följande alternativ:

Om du vill blockera webbplatser automatiskt klickar du på Blockera automatiskt.

Om du vill blockera webbplatser manuellt klickar du på Välj innehåll som ska blockeras eller tillåtas.

Om du vill inaktivera InPrivate-filtrering klickar du på Av.

Klicka på OK.

• Dynah

Tack för svaren! In-private-filtreringen var inte aktiverad.

Svar på tråden In-private surfing - hur tar man bort den funktionen?