• Callina

    Tandblekning - finns något effektivt att köpa i butik själv??

    Ja, kan man köpa något i butik själv i stället för att beställa på nätet? Vill så gärna fixa det i helgen nämligen och kom på det för sent. Jag vill alltså ha något som är effektivt. Finns det??

  • Svar på tråden Tandblekning - finns något effektivt att köpa i butik själv??
  • BlommyNess12

    jo jag vet att det frinns ett kitt mank an köpa och göra hemma.. vänta ska jag kolla upp det

  • Callina

    Tack Men letar efter något jag kan köpa i butik OM det överhuvd taget finns.

  • BlommyNess12

    Jag är ganska säker på att inga BUTIKER har det. Däremot om du går till en privattandläkare så kanske de har till försäljning där.

  • Callina

    Ok, tack, fast jag vill göra det i helgen, det är det som är det stora "problemet"  och även frågan. För ingen tandläkare har väl öppet i helgen antar jag.

  • Ssofia

    I USA finns fantastiska CREST, det är en blå lite plastlåda med rämsor som man sätter på tänderna, helt grymma, jag kör dom två gånger om året och har kritvita tänder. kostar typ 200 spänn. Kan ila ibland under behandling men det försvinner snabbt efter. Finns på internet eller beställ av någon som åker, säljs i mataffären där och i några andra länder runt om. Rekommenderas av tandläkaren där, varje gång jag går tilltanläkaren här blir dom så impade och den tar även bort tandsten.

    Lycka till!

  • BlommyNess12
    Callina skrev 2010-05-28 21:20:17 följande:
    Ok, tack, fast jag vill göra det i helgen, det är det som är det stora "problemet"  och även frågan. För ingen tandläkare har väl öppet i helgen antar jag.
    Nej, det finns nog bara jourtandläkare om du har akuta problem.. Och man får väl inte sälja sånt i vanlig butik heller så..
Svar på tråden Tandblekning - finns något effektivt att köpa i butik själv??