• Äldre 28 May 17:30
    2262 visningar
    4 svar
    4
    2262

    En fråga.....!

    Någon som har gått intesiv utbildningen i Eslöv, 2 helger???
    Har anmält oss till den i november, man kan väl gå i eslöv fast man bor i Lunds kommun?
    Kram på er

  • Svar på tråden En fråga.....!
  • Äldre 28 May 19:29
    #1

    Jag och mannen har gått föräldrautbildningen i Eslöv och vi tyckte att den  var mycket bra. Vi har vänner som bor i Lunds Kommun som också gick i Eslöv vid ett annat tillfälle.

  • Äldre 28 May 21:58
    #2
    Maria8201 skrev 2010-05-28 17:30:16 följande:
    Någon som har gått intesiv utbildningen i Eslöv, 2 helger???Har anmält oss till den i november, man kan väl gå i eslöv fast man bor i Lunds kommun?Kram på er
    Om ni kan gå föräldrautbildning i Eslöv fast ni bor i Lund kan bara medgivandeutredarna i Lund svara på! Det är deras skyldighet att anvisa er utbildning som de godkänner (just nu)!
  • Äldre 30 May 21:59
    #3

    Jag och min man har gått den utb, vi tyckte den var bra! Vi bor inte heller i Eslövs kommun, men vi blev anvisade att ringa dem och boka in oss.

    /TomMon

  • Äldre 2 Jun 16:20
    #4

    TAck för era svar!
    Fick mail av familjerätten idag att de rekomenderade folkuniversitetet o studiefrämjandet!

    För att de använde socialstyrelsens material o man får intyg, men får man det i eslöv oxå så tycker jag ju inte det borde vara några problem!

    Får väl kolla upp det igen!

Svar på tråden En fråga.....!