• Anonym (säga vad?)

Vad vill killar höra när man har sex?

Har ofta fått höra att jag är tyst vid sex. Att jag ska prata mer, men vad ska man säga? Några tips som killar gillar?

• Svar på tråden Vad vill killar höra när man har sex?
  • Anonym

Fråga din partner vad han vill höra

• NicKnejm

För det första, håll inte tillbaka någonting om det är så att du njuter. Är det skönt, låt honom höra och veta det. När det gäller vad du kan säga beror det mycket på vad du och din kille tänder på. Annars fungerar det bra med att berätta hur skönt det är och hur bra eller hårt han tar dig, hur hård hans snopp är, hetsa honom att öka takten och använd gärna litte vulgära uttryck eller "porriga" ord. Sedan är det viktigt att kombinera stön, kommentarer, hetsandet och motjuck i en stegrande takt tills sängkläderna ligger på golvet :O)

• figurehead

släpp loss bara, stöna, säg hur skönt det är precis som NickNejm säger ovan.

Men tänk bara på att inte slänga ur sig en massa bara för att du ska. För känns det inte äkta så har det bara en avtändande effekt.

Vill/kan du inte låta mer under sex så ska du ju inte göra det heller. Är det bättre för dig att vara tyst så ska du ju vara det.

• gaud
    figurehead skrev 2010-05-29 10:46:47 följande:
    Men tänk bara på att inte slänga ur sig en massa bara för att du ska. För känns det inte äkta så har det bara en avtändande effekt. Vill/kan du inte låta mer under sex så ska du ju inte göra det heller. Är det bättre för dig att vara tyst så ska du ju vara det.
    Precis, fejkade ljud eller sådant som känns uppplockat från porrfilm ger ett negativt intryck. Bäst är att bara vara sig själv.
  • Anonym
    gaud skrev 2010-05-29 11:02:32 följande:
    Precis, fejkade ljud eller sådant som känns uppplockat från porrfilm ger ett negativt intryck. Bäst är att bara vara sig själv.
    Även om det innebär att tjejen är helt knäpptyst?
  • gaud
    Anonym skrev 2010-05-29 13:22:36 följande:
    Även om det innebär att tjejen är helt knäpptyst?
    Javisst. Fast nog brukar det även märkas på ändrad andhämtning, ansiktsuttryck, och annat att kvinnan njuter.
    Och det är ju inte så att kvinnan måste stöna för att jag skall komma. I så fall hade det varit omöjligt att få orgasm när man runkar i ensamhet.
  • Anonym

Jag är tjej och jag stönar aldrig naturligt när jag har sex. Varken när jag har sex med mig själv eller någon annan. När jag har sex måste jag koncentrera mig till 110% för att ha en chans att få orgasm och hur många stönar när de koncentrerar sig?
    Och jag har fått kritik för det! Så jag har känt mig nästan tvingad att låtsasstöna lite. Och det känns så himla larvigt.

• Anonym

Jag har nyss träffat en kille som gärna pratar....jag är väldigt ovan vid det och jag själv är ingen "pratare" men jag tycker nog att det är lite spännande. Jag är nog mer en stönare haha.

• gaud
    Anonym skrev 2010-05-29 13:57:22 följande:
    Jag är tjej och jag stönar aldrig naturligt när jag har sex. Varken när jag har sex med mig själv eller någon annan. När jag har sex måste jag koncentrera mig till 110% för att ha en chans att få orgasm och hur många stönar när de koncentrerar sig? Och jag har fått kritik för det! Så jag har känt mig nästan tvingad att låtsasstöna lite. Och det känns så himla larvigt.
    Larvigt att ge dig kritik för det.
    Jag tror man inte skall gå in i sexet med för många starka föreställningar om hur det skall vara, utan hellre se det som en upptäcktsfärd. Jag tycker en av de mest positiva sidorna med sex är att lära känna hur en annan person fungerar sexuellt.
  • figurehead
    Anonym skrev 2010-05-29 13:57:22 följande:
    Jag är tjej och jag stönar aldrig naturligt när jag har sex. Varken när jag har sex med mig själv eller någon annan. När jag har sex måste jag koncentrera mig till 110% för att ha en chans att få orgasm och hur många stönar när de koncentrerar sig? Och jag har fått kritik för det! Så jag har känt mig nästan tvingad att låtsasstöna lite. Och det känns så himla larvigt.
    Skumt att ge dig kritik för det. Du känner ju dig själv bäst och vet vad du behöver för att njuta. Nej den kritiken ska du inte ta åt dig av.

Men samtidigt så ska du ju vara tydlig med att du har det skönt även om du kanske inte låter så mycket.
Svar på tråden Vad vill killar höra när man har sex?