Vad vill killar höra när man har sex?
Har ofta fått höra att jag är tyst vid sex. Att jag ska prata mer, men vad ska man säga? Några tips som killar gillar?
Har ofta fått höra att jag är tyst vid sex. Att jag ska prata mer, men vad ska man säga? Några tips som killar gillar?
Fråga din partner vad han vill höra
För det första, håll inte tillbaka någonting om det är så att du njuter. Är det skönt, låt honom höra och veta det. När det gäller vad du kan säga beror det mycket på vad du och din kille tänder på. Annars fungerar det bra med att berätta hur skönt det är och hur bra eller hårt han tar dig, hur hård hans snopp är, hetsa honom att öka takten och använd gärna litte vulgära uttryck eller "porriga" ord. Sedan är det viktigt att kombinera stön, kommentarer, hetsandet och motjuck i en stegrande takt tills sängkläderna ligger på golvet :O)
släpp loss bara, stöna, säg hur skönt det är precis som NickNejm säger ovan.
Men tänk bara på att inte slänga ur sig en massa bara för att du ska. För känns det inte äkta så har det bara en avtändande effekt.
Vill/kan du inte låta mer under sex så ska du ju inte göra det heller. Är det bättre för dig att vara tyst så ska du ju vara det.
Jag är tjej och jag stönar aldrig naturligt när jag har sex. Varken när jag har sex med mig själv eller någon annan. När jag har sex måste jag koncentrera mig till 110% för att ha en chans att få orgasm och hur många stönar när de koncentrerar sig?
Och jag har fått kritik för det! Så jag har känt mig nästan tvingad att låtsasstöna lite. Och det känns så himla larvigt.
Jag har nyss träffat en kille som gärna pratar....jag är väldigt ovan vid det och jag själv är ingen "pratare" men jag tycker nog att det är lite spännande. Jag är nog mer en stönare haha.