ser någon gå förbi
hallå när jag står å diskar ser jag en svart skepnad gå förbi mig 2-3 ggr
kan även se det i hallen det är lite otäckt men är inte så rädd för det vem kan det vara???? har även sett min mormor=)))
hallå när jag står å diskar ser jag en svart skepnad gå förbi mig 2-3 ggr
kan även se det i hallen det är lite otäckt men är inte så rädd för det vem kan det vara???? har även sett min mormor=)))
Det här kanske låter helt fel, men är det inte underbart att veta att man inte är ensam? Jag har sett skepnader sedan jag var liten. Det kan vara allt från en skugga i ögonvrån till skuggor på väggen. Men har lärt mig att de är helt ofarliga så länge som man inte gör dem något.
jo som liten hade jag en vänn som jag såg å han följde med mig till jag var tonn åring sen där efter dog muin mormor å hon ser jag å har pratat med henne men aldrig fått svar även hon har rört min kind=(( ibland e det otäjkt men jag vänjer mig men den hära manen som går här ingen aning han kan komma när som...
Ja har inte varit med om de i köket.. men i vardagsrummet. De e lite läskigt första gången men sen så blir de som en "familjemedlem" eller hur man ska säjja :) de här händer kanske en gång i månaden.
ser ofta skuggor i ögonvrån spec i vårt hem men så länge som jag inte känner något obehag så får dom vandra runt =)
det är någon, några som vakar över er, känn lugn å trygghet ev. fråga vad dom vill . kan behövas ibland be dom gå mot ljuset.
okaj=)) vågar inte rikgtigt men ska försöka=))
Höll på att snubbla på en katt etc för ngn vecka sedan, våra var det inte iaf för de var ute.
Ni lär röka rätt starka grejer...