Sexiga underkläder!
Jag älskar att klä upp mig och visa mig i fina underkläder. Men tycker ofta sånt är lite dyrt.
Nån som har tips på nån bra sida med lite billigare sexiga underkläder?:)
Jag älskar att klä upp mig och visa mig i fina underkläder. Men tycker ofta sånt är lite dyrt.
Nån som har tips på nån bra sida med lite billigare sexiga underkläder?:)
Jag har dessvärre inga tips på var du kan köpa billiga underkläder. Men jag vill bara säga att jag önskar att min fru var som du. Jag har köpt henne fina och sexiga stay ups, sexiga trosor och negliger. Och hon klär verkligen i dom - hon är skitsnygg. Men hon bär dem aldrig. Bara någon enstaka gång när jag bett om det. Och ända har jag flera gånger sagt att jag skulle bli glad och uppskatta om hon hade sexiga underkläder på sig oftare, köpte själv ibland. Inte vara när och för att vi skall ha sex. Men det har aldrig hänt. *suck*
Om du har en man - ja då är han en lyckost.
sveavillage har 10% på alla kläder denna månad dock bara 2 dar kvar :/ köpte där ifrån för 2 veckor sedan men de va en hel däckt
Har tyvärr ingen partner just nu. Men jag gillar att klä mig i fina underkläder ändå:) Känner mig sexig och får bättre självfötroende. Och när jag väl träffar nån så tänker jag överaska med nånting sexigt där under
tycker du gör helt rätt där :) har du hittat nått än ????
Har hittat några sidor med fina underkläder men fortfarande lite dyrt. ska leta vidare och jämföra lite.
skulle gärna vilja hen en fin korsett med matschande stayups och string..
Håller med dig, det är jätte sexigt o klä upp sig under.....man känner sig sexig med!! Tyvärr inga bra tips på var man köper sexiga underkläder särskillt billigt......
Kolla Tradera
Du hittar billiga saker här. De har inget jättesortiment av just kläder men det som finns är billigt.
http://www.box2you.se/