• Karisma

Hjälp för stora pumps!!!

Har köpt ett par skitsnygga röda replaypumps men de glappar bak i hälen. Vad kan jag göra åt det??

Provade skorna i Stockholm när jag var där och 38 tyckte jag passade bra då 37 var trång där fram då jag har ganska så breda fötter. När jag kom hem beställde jag efter skorna från Nilsons i Vadstena, bor själv utanför Umeå (de var slut där).

Men märker ju nu att skorna vill glappa i hälen, vill kunna lösa problemet utan att behöva försöka trycka ut ett par 37or.

Så någon med bra tips till mig???

/Kristina

• Svar på tråden Hjälp för stora pumps!!!
  • Nyfiken gul

köp ett par sulor och lägg i.

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • J Anttila

På din sko finns det genomskinliga plast saker för hälen. De är igentligen tillför att användas så man inte får skoskav, men de hjälper faktiskt till så att skon inte glappar. Så far ut på strömpilen och fråga efter dessa så komme skorna att sitta perfekt, mina gjorde det.

ERIK Mammas lill hjärta
  • Karisma

Åhh så det finns att lägga i bara bak på hälen? {#lang_emotions_laughing} Då måste jag kolla upp sånna. Känns som en hel sula kmr trycka ut hela skon (vet inte om den gör det) och det vill jag absolut inte utan bara ngn slags utfyllnad där bak på skon.

/kristina

• J Anttila

De som jag har fäster i hälen ungefär som en gammeldags hälgrepp, de som var i något mocka aktigt material. Men de här nya är i samma material som de där skoinläggen som finns, party shoes eller vad de heter och finns på strömpilen, dinsko.
    Lyckatill men de nya skorna.

ERIK Mammas lill hjärta
  • Karisma

Hade inte planerat en tripp in till umeå, bor nga mil utanför men är ju väldigt nyfiken på dessa inlägg. {#lang_emotions_tongue_out}

Är ju som så surt att sukta efter ett par skor och sen när man får hem dem går de inte använda för att jag ev kan tappa dem. Får försöka lura in karln till helgen för att köpa inläggen. {#lang_emotions_laughing}

Tack så väldigt mycket för svaren...

Kram K

Svar på tråden Hjälp för stora pumps!!!