Sassa A skrev 2010-05-31 10:37:58 följande:
Hej !! Så du har oxå gått över tiden !! Samma här.. o har inte känningar heller på att något är på G... man får lite lite känningar varje dag... men det e ju bara falska förhoppningar... eller så innbillar man bara sig att man känner någe... för sedan är det som bortblåst... *suck*
Ja, visst känns det hopplöst. Har redan börjat fundera på om jag kommer att bli den första tjejen i hela världen som kommer vara gravid i all evighet. Inte blir det lättare av att andra gravida runt om en får sina barn, många innan BF till o med...
Man får hoppas att det bara smäller till helt plötsligt och så är det i gång. För orka med att börja få småtecken på att det är på g nu o så får man vänta 10 dagar till eller så....
*gnäll, gnäll*
sofieOjoakim skrev 2010-05-31 10:52:43 följande:
Nej, jag tror inte heller vidare mkt på att det finns ngt som kan skynda på, utan sätter det i gång efter att man gjort ngt som sägs påskynda det så är det nog bara ren tur.. Sammandragningar har jag också, men dom känns inte så jag kanske är lyckligt lottad. Men på ngt sätt så vill man ju känna att det ska vara dags och inte leva i ovisshet. Tänkt att man får gå tre veckor över tiden.? Det är overkligt och ännu mer overkligt är att inom dessa tre veckor så har jag en bebis på brösten och har upplevt en förlossning.?. PÅ ngt sätt skrämmande :)
Jsså, 3 veckor över tiden. Här där jag bor är det tack och lov bara 2 veckor. Ska till BM den 8 juni och om det inte kommit igång då bokas det en igångsättning men tills dess känns det som en evighet. Kan bara inbilla mig hur länge det måste kännas ör dig :(