Forum Inaktiva: Fråga Apotekaren - Fråga experten
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • farligt!!

    Mån 31 maj 2010 12:16 Läst 1371 gånger Totalt 1 svar
    Anonym (oroli­g!!)
    Visa endast
    Mån 31 maj 2010 12:16

    hejsan!!

    jag har en fråga, har legat på sjukhuset i några dagar och genom gått magnetröngen har har fått väldigt mycke morfin m,m äter just nu
    omeprazol 20mg, diclofenac 50mg tradolan 50mg och panodil,
    idag gjorde jag ett gravtest och viade ett svagt plus mitt på dagen ska ha bim imorgon den 1/6
    visade pluset pga alla mediciner, och är jag gravid kan allt detta ha tagit skada på barnet??

    tacksam för svar //orolig

  • Farmac­euten
    Visa endast
    Ons 9 jun 2010 22:03 #1

    Hej,
    i de flesta fallen är det inte många som vet om att de är gravida under första veckorna och kan då också ha tillfört sånt som eventuellt kan påverka fostret, i många fall tar det inte skada, men ingen kan ju veta när det inträffar. Du måste vända dig till din läkare när du är orolig.

    Hälsningar Farmaceuten

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll