• Livetäenbiltvättmenjaharencyckel

börjar bli panik! Vart klippa hund i örebro??

Vet någon vart man kan klippa en liten shitzu i örebro eller där omkring förutom "hund och kattkliniken" ute vid aspholmen??

vovven behöver VERKLIGEN klippas och min trimmer pajja när jag började klippa henne igår och det var verkligen dags att klippa henne för de börjar bli såååå varmt för lillan med all den där pälsen så nu måste de Bort. annars dör hon väl snart av värmeslag {#lang_emotions_surprised}

ja så vart lämnar ni örebroare/vintrosa/fjugestabor in era fyrbentingar?{#lang_emotions_smile}
    vill gärna inte ta en vanlig sax å klippa lite här å var...

• Svar på tråden börjar bli panik! Vart klippa hund i örebro??
  • Impega

Googla på hundtrim örebro.. Kom en hel del förslag.

• MammaHela

jag vet att det finns en hundfrissa i Lindesberg, men det kanske är lite långt bort?

T är bra på att laga trasiga hjärtan.....
  • GravidElla

Det finns en hundfrisör jätte nära resecentrum fast på andra sidan! Kan kanske vara Jakobsg. typ 39, precis mitt emot järnvägen så nära västra nobelgatan man kan komma.. kolla karta på eniro...  Minns inte vad den heter. Det ligger en affär bredvid som heter Hällström & Nylöv.

• Kantarellen
    GravidElla skrev 2010-06-03 09:34:12 följande:
    Det finns en hundfrisör jätte nära resecentrum fast på andra sidan! Kan kanske vara Jakobsg. typ 39, precis mitt emot järnvägen så nära västra nobelgatan man kan komma.. kolla karta på eniro...  Minns inte vad den heter. Det ligger en affär bredvid som heter Hällström & Nylöv.
    Tror du menar hundrummet.
Svar på tråden börjar bli panik! Vart klippa hund i örebro??