Vilka färger passar till créme-vitt?
Min studentklänning är creme-vit, och jag tänkte ha ett par mer färgglada skor till.
Har funderat på mintgrön, har ni några förslag på färger som passar bra till just creme-vitt så skulle jag vara tacksam!
Min studentklänning är creme-vit, och jag tänkte ha ett par mer färgglada skor till.
Har funderat på mintgrön, har ni några förslag på färger som passar bra till just creme-vitt så skulle jag vara tacksam!
Chockrosa skor skulle vara läckert till. Är inte så förtjust i mintgrönt, men om du gillar det så kör på det. Det viktigaste är vad du tycker.
vinröda
Alla färger passar väl till om det är rätt nyans.
Någon annan varm färg, mintgrönt är oftast kall har jag för mig. Turkost borde funka bättre.
Är man brun om bena så passar mintgrönt med!
Alla färger passar. Men jag som är lite mer "klassisk" i min stil skulle känna mig som en drag queen i chockrosa skor. Jag skulle köra på en snygg grön färg (typ mossgrön), blå eller kanske bara ett par snygg cognacsfärgade skinnpumps nmed träklack
Åh, ni är bäst! :D tack för alla bra tips, nu ska jag spana skor, men jag funderar på det där med chockrosa, är det verkligen snyggt till cremefärgat?
Mintgrönt låter bra tycker jag!!!