• Anonym (Dumstrut)

    hur rider man någon bäst? Tacksam för svar från killar!

    Jag känner mig jättedum som frågar detta, men jag vet inte hur man gör då man rider någon! Min kille har velat att jag ska göra det men jag vet inte riktigt hur man gör. Hur har jag benen? Vikta under mig eller stå med fötterna i sängen? I vilken riktning ska man rida? Tänk om jag böjer snoppen. Ska man resa på sig så att hela snoppen nästan åker ut eller räcker det med lite grann upp och ned? Var ska man göra av händerna och brukar man kyssas under tiden?
    Vill så gärna göra det bra för min kille.

  • Svar på tråden hur rider man någon bäst? Tacksam för svar från killar!
  • Anonym (Ryttaren (tjej))

    Glid ned över honom och låt den tränga in i dej, sen kan du variera efter vad ni tycker är skönt. En vanlig variant är att du sitter "på knä" med honom i dej och att du sedan bara "gungar" :)

    Lite svårt att förklara men det är enkelt att göra!
    Kolla in nån p-film/erotisk om du är osäker, där rider de garanterat av nån kille :P

    Lycka till, det är verkligen en höjdare att rida av sin kille riktigt ordentligt då det gnuggar klittan såååååå skönt!

  • Anonym

    Jag gillar sitta på knä, och böja mig mot honom. Rör mig mer fram och tillbaka än upp och ner. Bäst om han stöter emot riktigt ordentligt!

  • Stegge

    Det där är nästan något som du själv får utforska vilket du gillar mest. Killen lär njuta minst lika mycket som du men detta är ett sätt där du själv kan bestämma takten och när/om du vill komma.
    Att ha fötterna i sängen är jobbigare än att ha dem vikta under dig om du håller på länge.

    Jag gillar mest när hon rider mig med ryggen mot mig, då jag tycker det ser sexigare ut men tycker nästan lika mycket om när hon är vänd mot mig, då vi kan kyssas och smeka varandra på ett annat sätt.

  • MandyLane

    Du kommer att känna hur du ska göra, vad som är skönast när du väl är där. Jag lovar. Fundera inte så mycket. Sex behöver inte vara så komplicerat. Din kille kommer att älska det, har inte stött på någon som inte har gjort det och jag har aldrig funderat hurvida jag använder någon speciell teknik. Och oavsett så det som funkar för mig kanske inte alls gör det för dig.

    Slappna av, tänk inte så mycket och framförallt njut, testa, ta för dig!! Lycka till! :)

  • robost

    Att Sitta uppe på mannen o rida är ytterst stimulerande för båda parter.
    Som med all sexuell aktivitet är det bästa att prata med din partner om det.
    Vill han att du ska rida honom, fråga honom hur han vill ha det?
    Vill du rida honom, berätta om din oro, testa tillsammans.

    Mitt bästa tips är: att börja som vanlig missionär, och rulla runt lite i sängen, men honom kvar i dig. När ni bemäst takten, på sidan, med dig uppe och med han uppe. Rulla du runt honom på rygg och helt enkelt reser dig långsmat upp. Ta stöd med känna och låt honom fust bestämma takten innan vu börjar, jucka på honom. Tänk på att jobba med höfterna och rumpan mer än bena.
    Ta det långsamt, även om han vill att du ska öka tankten. ta det varligt, du är överst, du har kontrollen.

    Lycka till!


    Jag är inte sexolog, men jag vet vad jag pratar om.
  • redneck girl

    du får väl ta och exprimentera lite och se vad du/ni gillar.tänk inte så mycket ,släpp bara lös och du ska se att det blir bra.felet är att många oroar sig hela tiden vad som är rätt el fel.sånt kan du bara testa dig fram till själv.lite mer självförtroende och du sätter den.

  • Fredrik666
    Anonym (Dumstrut) skrev 2010-05-31 18:51:24 följande:
    Jag känner mig jättedum som frågar detta, men jag vet inte hur man gör då man rider någon! Min kille har velat att jag ska göra det men jag vet inte riktigt hur man gör. Hur har jag benen? Vikta under mig eller stå med fötterna i sängen? I vilken riktning ska man rida? Tänk om jag böjer snoppen. Ska man resa på sig så att hela snoppen nästan åker ut eller räcker det med lite grann upp och ned? Var ska man göra av händerna och brukar man kyssas under tiden?
    Vill så gärna göra det bra för min kille.
    Fundera inte så mycket på hur, det är så många som tycker olika. Din kille kanske tycker om hårda tag eller mjuka lungna rörelser. Hur som helst tycker jag att det är han som ska göra skönt för dig på bästa tänkbara sätt så du kan njuta fullt ut...du kommer säkert att märka att han har det skönt om du har skönt ;D relaxa och njut
  • Bridis

    Som sagt tidigare har folk olika smakt och tycke. Exprimentera lite som grunder finns det att rida på dina knän eller på huk ståendes med fötterna. Vänd mot eller emot din partner, utgå ifrån de sakerna och prova dig fram vad ni båda föredrar.

    Ståendes på fötterna eller som jag kallar det porrfilmsridning tycker jag är sexigare men inte för den delen fysiskt mer skönt utan mest mentalt. Men som sagt prova dig fram med en kombiantion av dessa saker samt att guppa upp och ned eller att mera gnida dig fram eller tillbaks. Prata om det med din partner och prova olika saker så lär ni hitta något som passar er båda väldigt mycket.

    Lycka till. (=

  • Anonym (Tjej)

    En sak jag brukar göra, vet inte om det räknas som att rida av en kille, men det räknas garanterat till att göra en kille vansinnig av åtrå

    Jag ligger ovanpå honom, med benen vikta under mig bredvid hans mage (svårt att förklara) med honom i mig, håller hans händer ovanför hans huvud, kysser honom lååångsamt, gärna nafsa på nacken om jag vet att han gillar det, samtidigt som jag kniper och rör mig "upp och ner". Då är det jag som bestämmer tempot, varvar med att knipa olika hårt, brukar retas med att bara ha inne ollonet, sen lite till och lite till, varvat med att jag kör in hela i mig. Först långsamt, långsamt och sen kör jag in hela, sen tillbaka till att bara retas med ollonet. Förstår du tekniken?

    Fördelen är: du bestämmer tempot, du hör på honom när han njuter som mest, och du kan dra ut på njutningen, och framför allt, retas! 
    Brukar även be killen blunda, om jag vet att det tänder honom att kvinnan bestämmer.

    Brukar gå hem hos de flesta  

  • Anonym (liten...)

    Jag tycker det är jättesvårt att rida min kille då han är ganska liten. Den lixom glider ut hela tiden, så jag har i princip lagt ner det... det funkar inte.. trist men...

Svar på tråden hur rider man någon bäst? Tacksam för svar från killar!