• Anonym (Kåt-kvinnan!)

Gravid, kåt och porrsugen hela tiden!

Jag undrar om det är nån annan kvinna som har samma "problem" som jag...

JAG HAR FÅTT DILLE PÅ PORR OCH ATT KOMMA FLERA GGR OM DAGEN!

Visst jag har haft kåt-perioder förut men denna känns ännu mer och tillråga på allt har jag blivit hel-vild på porr! Det är inte likt mej att ha det behovet av att titta på sånt. Jo visst, ibland (kanske några ggr om året), men inte varje dag {#lang_emotions_demon}

Jag är gravid i 12:e veckan och mår fortfarande ganska illa men kåtheten dämpar illamåendet på nåt sätt. Kanske har jag undermedvetet jobbat upp en rejäl kåthet pga detta? {#lang_emotions_cool}

Jag har ju min sambo men han skulle aldrig orka med i mitt tempo just nu, hehe...

Nån som känner igen sej?

• Svar på tråden Gravid, kåt och porrsugen hela tiden!
  • Anonym (visst!)

Härligt!!

Alla slemhinnor i kroppen, inklusive i underlivet är extra blodfyllda och känsliga under graviditeten så passa på och njut för fulla muggar (för snart nog har ni en liten parvel mellan er i sängen och ni är alldeles för trötta ).

Min man var så glad när jag fick "orgasmförbud" sent i graviditeten, han tyckte det blev för mycket av det goda. Och dessutom tyckte inte han att den stora magen var hälften så sexig som jag själv tyckte

• Anonym (Kåt-kvinnan!)

Hehe... jag antar att min man här hemma också kommer att dra en lättnadens suck när bäbis kommer och vi inte kan ha så mycket sex på ett tag {#lang_emotions_wink}

Stackars karlar!

• de Robespierre
    Anonym (Kåt-kvinnan!) skrev 2010-05-31 20:06:28 följande:
    Hehe... jag antar att min man här hemma också kommer att dra en lättnadens suck när bäbis kommer och vi inte kan ha så mycket sex på ett tag Stackars karlar!
    Passa på och njut. Många känner motsatsen, dvs tappar lusten helt. Klarar inte ens av ldoften av sin man. Men du är inte ensam. Vet ett fd som jag senare träffade igen och hon berättade att hon blev helt sexgalen under graviditeten. Och hon surfade porr också för att dämpa sin hunger. Hon blev också förvånad över det hon tyckte var upphetsande att titta på (hon upptäckte mao nya sidor hos sig). Det tog hon med för att använda senare i livet. Än idag är hon förvånad över den porrsmak hon utvecalade och de fantasier hon hade.

Btw, hennes man hade svårt att hålla jämna steg med henne.
  • Anonym (Jodå!)

Jag känner igen mig till 100%!!
    Är i vecka 18 och i början hade jag NOLL sexlust - sen bara kom det PANG! För några veckor sedan var det typ allt jag tänkte på, kollade porr o onanerade ofta - MEN jag var inte så intresserad av sex med sambon. Jo, alltså det var bra och så när det väl hände men jag blev mest irriterad när han inte gjorde PRECIIIIIS som jag ville (hur ska han veta det när jag inte sa nåt - tankeläsare!?!?). Nu har det väl avtagit lite men herregud, man blev väldigt förvånad av sig själv, på ett positivt sett hehe!

• Anonym (Kåt-kvinnan!)
    Anonym (Jodå!) skrev 2010-05-31 22:54:04 följande:
    Jag känner igen mig till 100%!! Är i vecka 18 och i början hade jag NOLL sexlust - sen bara kom det PANG! För några veckor sedan var det typ allt jag tänkte på, kollade porr o onanerade ofta - MEN jag var inte så intresserad av sex med sambon. Jo, alltså det var bra och så när det väl hände men jag blev mest irriterad när han inte gjorde PRECIIIIIS som jag ville (hur ska han veta det när jag inte sa nåt - tankeläsare!?!?). Nu har det väl avtagit lite men herregud, man blev väldigt förvånad av sig själv, på ett positivt sett hehe!
    Jag vet vad du menar, jag har inte heller ett jättestort behov av att vara med min sambo - snarare med mej själv... hela tiden!

Det är så knas för jag brukar inte vara så mycket för onani men nu har jag verkligen kommit in i en spiral (har redan kommit 2 ggr idag och är redan het igen!).

Men som du säjer, det är inte så att jag inte gillar att ha sex med honom när vi har det men inte heller så att jag vill ha det helst av allt! *skäms på mej* {#lang_emotions_embarassed}
  • Anonym

När jag kom in i vecka 16 så blev jag precis som du! Det håller i sig än Nu är jag snart kläckfärdig

• Anonym (Kåt-kvinnan!)
    Anonym skrev 2010-05-31 23:21:12 följande:
    När jag kom in i vecka 16 så blev jag precis som du! Det håller i sig än Nu är jag snart kläckfärdig
    Hoppla!
    Då blir det kanske åka av heeela vägen fram, hehe {#lang_emotions_laughing}

Kanske kroppens sätt att säga "Passa på nu för sen kommer ungen och då blir det inget på höskullen!"?
  • Anonym
    Anonym (Kåt-kvinnan!) skrev 2010-05-31 23:25:16 följande:
    Hoppla!Då blir det kanske åka av heeela vägen fram, hehe Kanske kroppens sätt att säga "Passa på nu för sen kommer ungen och då blir det inget på höskullen!"?
    {#lang_emotions_tongue_out}Precis!
  • Gung Ho

Min sambo var liksom varannan vecka kåt under graviditeten..ena veckan skulle man vara ståndaktig minst ett par ggr per dag, en var det torrläggning ca en vecka, för att sedan fara full gas igen... Lyckligtvis tycker jag gravida är sexiga, så jag kunde åka med hela vägen..

• Eriko3

Ja herre gud, det var en tid man aldrig glömmer, och särskilt han där nere, han fick jobba hårt. Det var en härlig tid, sammtidigt som det var en jobbig tid, men vi fick lära oss mycket om varandra, man fick hitta på olika saker när inte jag orkade med.

Svar på tråden Gravid, kåt och porrsugen hela tiden!