• Anonym (Killen)

"Gosa"

När jag var barn brukade jag "gosa". Då låg jag på mage med mina händer som samtidigt massade mitt könsorgan som var slakt. Efter en tid blev det sköna orgasmer som kunde hålla på om och om igen, jag antar det var så för att jag fick "torra" orgasmer eftersom jag var barn och inte kunde få utlösning. Jag har sökt på nätet efter "gosa" eller att onanera som barn på detta sätt, men hittar inget om det. Någon annan som hört talas om eller onanerat på detta sättet? Jag har provat att göra samma sak som vuxen, det är fortfarande lika skönt, men numera får jag sädesutömning och skönast är ändå att "runka" med hård penis som vanligt. Har aldrig berättat om att jag "gosade" som barn för min sambo, risken är att hon ändå inte hört talas om det.

• Svar på tråden "Gosa"
  • Anonym (tjej)

jag gjorde precis samma sak när jag va barn, de va skönt och så men jag gjorde de i min ensamhet alltid, har inte berättat för någon att jag gjorde det som barn heller. Tror de är normalt och tycker du inte behöver berätta om du inte själv vill det. Du är inte ensam :)

• Anonym (Killen)

Anonym (tjej), så det är alltså inte bara en pojkgrej att "gosa" som barn. Fick du också sköna orgasmer av det? Har du provat att göra det som vuxen, hur känns det?

• Anonym (tjej)
    Anonym (Killen) skrev 2010-05-31 22:49:14 följande:
    Anonym (tjej), så det är alltså inte bara en pojkgrej att "gosa" som barn. Fick du också sköna orgasmer av det? Har du provat att göra det som vuxen, hur känns det?
    Nä det är tydligen inte det, för jag är ju tjej och har oxå gjort det.
    Ja de klart jag fick de, superskönt! Aa gör det som vuxen fortfarande, men nu inte med händerna, hittat ett nytt föremål som tillfredställer mig och de är duschen.
  • Anonym (Lollo)

Ja, det är ganska vanligt att barn, både flickor och pojkar, onanerar.
    Dock är det nog inte alla som kallar det "gosa" (gosa betyder ju annars att man gosar med någon, dvs myser). Alla gör det på olika sätt och att små pojkar inte får utlösning när de får orgasm är ju också helt naturligt, det är något som kommer senare.

• Anonym (Killen)

Jo, det är vanligt att både tjejer å killar rör och leker/petar på könsorganet. Men att just ligga på mage och massera könsorganet med kroppstyngden tror jag inte är så vanligt. Eller är det samma sak som att bara pilla på snoppen/snipan?

• Anonym (Lollo)
    Anonym (Killen) skrev 2010-06-01 00:20:48 följande:
    Jo, det är vanligt att både tjejer å killar rör och leker/petar på könsorganet. Men att just ligga på mage och massera könsorganet med kroppstyngden tror jag inte är så vanligt. Eller är det samma sak som att bara pilla på snoppen/snipan?
    Mja, att gnugga sig mot saker nog faktiskt ett av det vanligaste sättet att onanera bland barn. Själv brukade jag gnida mig mot kuddar, dock inte fören jag var i 11 års åldern, men jag har hört att det är vanligt bland andra tjejer och kanske killar också?
Svar på tråden "Gosa"