Är detta ok bröllopstal??
<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->
Har börjat slipa på ett kort tal till min kusin som snart gifter sig. Hon och jag har vuxit upp nästan som systrar och är väldigt tighta. Vill mest säga att jag är så glad för att dom äntligen efter 14 år tar steget till man och hustru. Men... Är det för kort ointressant och intetsägande eller ok???? Bomba mig gärna det tål jag. (M är kusinen och E är hennes blivande.)
M och E
Tänk att det skulle ta 14 år!!
Det känns som om jag känt dig E nästan hela livet
Men vi är ju lite äldre än 14 så…
M dig har jag nästan känt hela livet. Jag var drygt ett år innan du dök upp.
Min egna lillasyster!!!
Jag har fått äran att följa dig genom livet till denna dag och jag är så stolt
Jag var med när du tog dina första stapplande ostadiga steg som liten
Eller så liten var du nog inte för det var nog i tonåren någon gång
Jag älskar dig M!!!
Tack E för att du tagit så väl hand om henne hittills och jag har fullt förtroende för att du kommer att göra det i framtiden också.
Tack för att vi fick vara med och dela denna dag med er, den har varit efterlängtad och fantastisk.
Ta nu hand om varandra och vårda er kärleken mellan varandra och till era underbara killar