• Anonym (nyfiken)

Sex med elektrikern, paketbudet eller liknande??

I filmer/serier är ju det klassiska att folk har sex med typ trädgrådsmästaren, poolskötaren osv. Jag är extremt nyfiken på hur vanligt det är att sånt händer även i vanliga fall :) Nu är det ju inte lika vanligt med "tjänstefolk" här kanske, men det kan lika gärna vara mannen/kvinnan som kommit för att laga din trasiga kyl, budet från DHL, städerskan, rörmokaren, han/hon som kaklar ditt badrum osv. ja ni fattar va?? Frågan lyder alltså, har du hamnat i "säng" med en handyman (eller kvinna)? Det räknas inte om ni blivit intresserade av varandra, bytt nummer, gått på date osv. innan. Det ska vara där och då!!!! :) Helt oplanerat!

• Svar på tråden Sex med elektrikern, paketbudet eller liknande??
  • Anonym

Hmm, en av mina sexdrömmar
    Tänk att få bli påsatt lite hårt & brutalt av en sexig hantverkare som sedan bara avviker och blir ett bra minne....

• Anonym (nyfiken)

hehe ja det är nog en av de vanligaste fantasierna kan jag tänka mig :) De är inte alltid de är så sexiga bara... :P

• KalleKn

Hyttstäderskor har man ju satt på några stycken, men det kanske inte räknas när man själv jobbade på båten, men iofs så hade även vi i personalen städning av våra hytter

• Anonym (nyfiken)

Ingen som har nåt snaskigt att berätta???? Jag får kanske blåsa liv i den här tråden ikväll istället, när det är fler inloggade :)

• Anonym (mimmi)

Är tillsammans med en snickare så jag kan få lite "fantasi" då och då... hehe... men det var en rörmokare här för nån månad sen och vi skojade o snackade högt o lågt, lite snusk-skämt å så... han var jäkligt fin och om jag föreslagit lite wild time så VET jag att han skulle gått med på det! han gav de vibbarna... gjorde dock inget sånt, men blir k*t av tanken på vad som skulle kunna hänt

• Anonym (snickare)

Hade två snickare som glasade in altanen åt mig förra sommaren. Den ena var äldre överviktig och inte det minsta attraktiv, medan den andra var kring 20 år vältränad och helt enkelt en fröjd för ögat.

Eftersom den äldre hela tiden var närvarande uppstod det få lägen för annat än flörtiga blickar. Kan säga att jag tillfredställde mig själv dagligen när de var där för han gjorde mig bara såå kåt. Sen en dag när den äldre åkte iväg för att hämta material så visade det sig att den välhängda sexguden hade ett gott öga till mig med. Våra blickar möttes och utan att säga något visste vi båda vad som skulle hända. Den altanen blev invigd innan den var färdig. {#lang_emotions_laughing} Vi hann inte mycket mer än att bli klara då den äldre kom tillbaka och jag smet iväg till badrummet. Vad sexguden hade för föklaring till att han var så svettig utan att något hade blivit gjort vet jag inte. {#lang_emotions_wink}

Kan tillägga att jag är betydligt äldre än honom, men jag ångrar mig inte ett dugg. Blirt helt het nät jag tänker på honom.

• Anonym (nyfiken)
    Anonym (mimmi) skrev 2010-06-01 11:06:17 följande:
    Är tillsammans med en snickare så jag kan få lite "fantasi" då och då... hehe... men det var en rörmokare här för nån månad sen och vi skojade o snackade högt o lågt, lite snusk-skämt å så... han var jäkligt fin och om jag föreslagit lite wild time så VET jag att han skulle gått med på det! han gav de vibbarna... gjorde dock inget sånt, men blir k*t av tanken på vad som skulle kunna hänt
    oooh rollspel med mannen din ;) Inte så dumt alls!
    Bra gjort att du inte tog det vidare med rörmokaren tycker ja.
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (snickare) skrev 2010-06-01 17:41:50 följande:
    Hade två snickare som glasade in altanen åt mig förra sommaren. Den ena var äldre överviktig och inte det minsta attraktiv, medan den andra var kring 20 år vältränad och helt enkelt en fröjd för ögat.

Eftersom den äldre hela tiden var närvarande uppstod det få lägen för annat än flörtiga blickar. Kan säga att jag tillfredställde mig själv dagligen när de var där för han gjorde mig bara såå kåt. Sen en dag när den äldre åkte iväg för att hämta material så visade det sig att den välhängda sexguden hade ett gott öga till mig med. Våra blickar möttes och utan att säga något visste vi båda vad som skulle hända. Den altanen blev invigd innan den var färdig. {#lang_emotions_laughing} Vi hann inte mycket mer än att bli klara då den äldre kom tillbaka och jag smet iväg till badrummet. Vad sexguden hade för föklaring till att han var så svettig utan att något hade blivit gjort vet jag inte. {#lang_emotions_wink}

Kan tillägga att jag är betydligt äldre än honom, men jag ångrar mig inte ett dugg. Blirt helt het nät jag tänker på honom.
    Ojoj!! Ja undrar verkligen vad han sa till den andre. Han kanske berättade stolt :) Var det inte jätte svårt att vara som vanligt när du kom ut från badrummet igen? Han borde ju ha märkt vibbarna mellan er!
  • Snowman

jag är snickare :)  VINKAR !!!!

• dittochdatt

Kanske inte rätt tråd för detta men nu blir det som det blir *L* Jag som singelmamma har inte haft sex på ett alldeles för långt tag och har nu varit med om mitt livs njutning. Fick av min väninna en mailadress till en kille som utförde yoni-massage. Yoni-massage är en del i tantrasex och fokuserar på g-punktsstimulering vilket jag egentligen inte gillar såååå mycket. Hur som helst så kom han hem till mig under min barnfria vecka. Han var relativt snygg, men välvårdad och självsäker vilket jag gillar. Han masserade och det är det mest fantastiska jag varit med om! Någon mer mamma som varit med om detta? skäms lite för att ha gjort detta men det var så bra att jag kanske gör det igen...

Svar på tråden Sex med elektrikern, paketbudet eller liknande??