• flashieangel

Någon i Norrtälje???

Jag är en mamma som bor i Norrtälje sedan drygt ett år tillbaka... Känner fortfarande ingen här och saknar det sociala umgänget en hel del!!! Jag lever med min sambo som inte heller känner någon här...

Är det någon/några som vill umgås lite så vore det superskoj...

Har en son på 6 år...

• Svar på tråden Någon i Norrtälje???
  • Lindreas

Hej hopp!

Jag bor i Norrtälje! :)

• flashieangel
    Lindreas skrev 2010-06-01 20:40:54 följande:
    Hej hopp!

Jag bor i Norrtälje! :)
    åh...gör du...har du msn??
  • anna3334

Hej!Jag bor i söderbykarl,som ligger en kvart från norrtälje.Jag jobbar i norrtälje och 2 av mina barn går i skolan där.

• flashieangel
    anna3334 skrev 2010-06-02 10:02:14 följande:
    Hej!Jag bor i söderbykarl,som ligger en kvart från norrtälje.Jag jobbar i norrtälje och 2 av mina barn går i skolan där.
    härligt...jag är verkligen i behov av nya vänner då jag inte känner någon här... Både jag och min sambo vill ha några man kan umgås med ibland...
  • gabbilw

Här är en till Norrtäljebo som knappt känner någon=P Flyttade hit i början på året då min käraste bodde här.

Har en 3årig dotter från ett tidigare förhållande och planerar en liten=)

• flashieangel
    gabbilw skrev 2010-06-15 09:21:14 följande:

Här är en till Norrtäljebo som knappt känner någon=P Flyttade hit i början på året då min käraste bodde här.

Har en 3årig dotter från ett tidigare förhållande och planerar en liten=)

Va kul!!! Då är du till o me lite nyare än mig... Vart i norrtälje bor ni?
  • gabbilw

Vi bor i vigelsjö. Ni?

Jag bodde här när jag gick i grundskolan, sen flyttade jag å kom tillbaka. har bara kontakt med 2 st sen den tiden och dom träffar jag väldigt sällan. Däremot så har sambon bott här hela tiden så han har ju en del kompisar jag åxå kan umgås med.

Hur kommer det sig att ni flyttade hit då?

• flashieangel
    gabbilw skrev 2010-06-15 16:02:13 följande:
    Vi bor i vigelsjö. Ni?

Jag bodde här när jag gick i grundskolan, sen flyttade jag å kom tillbaka. har bara kontakt med 2 st sen den tiden och dom träffar jag väldigt sällan. Däremot så har sambon bott här hela tiden så han har ju en del kompisar jag åxå kan umgås med.

Hur kommer det sig att ni flyttade hit då?
    Jag bodde i Hallstavik förut, sen flyttade jag en kort period till stockholm och träffade min nuvarande... Pga min son så flyttade vi hit... Bodde i vigelsjö till en början men bor nu vid Rodenskolan typ...
  • gabbilw

Okej! vad gör ni om dagarna? jobb, fritid osv?=)

• flashieangel
    gabbilw skrev 2010-06-15 18:50:55 följande:
    Okej! vad gör ni om dagarna? jobb, fritid osv?=)
    Jag har vart sjukskriven en längre tid men ska börja jobba nu efter midsommar... På fritiden försöker vi alltid hitta på nå skoj...älskar att umgås med folk, fika, äta middagar med andra par mm, men sen vi flytta hit har de liksom inte blivit av tyvärr...
  • gabbilw

Okej. vart kommer du jobba sen då?
    Själv pluggar jag. pluggar gymnasiebetygen nu och funderar på att läsa omvårdnad. å sen utbilda mig till barnmorska, om jag nu orkar plugga så länge=P

• flashieangel
    gabbilw skrev 2010-06-16 21:43:23 följande:
    Okej. vart kommer du jobba sen då?
    Själv pluggar jag. pluggar gymnasiebetygen nu och funderar på att läsa omvårdnad. å sen utbilda mig till barnmorska, om jag nu orkar plugga så länge=P
    ja kommer börja jobba i älmsta inom hemtjänsten, finns tyvärr inte så mycke vårdjobb just nu!!! Men jag kommer göra mest undesköterskeuppgifter iaf så de känns ju bra...
  • friper

Jag bor ca 2 mil söder om Norrtälje. Min sambo och jag köpte hus här för snart sex år sedan. Ingen av oss har kontakter här alls.
    Vi har två barn, 4 resp 6år gamla.
    Vill oxå väldigt gärna lära känna människor i Norrtälje trakten!

Hoppas vi kan chattas vid nån gång!

• gabbilw

Varför inte bestämma träff nån gång? Typ fika i socitetsparken. å barnen kan leka på lekplatsen där=)

Svar på tråden Någon i Norrtälje???