• Cecese

Vad hittar man bikini/baddräkt i stor storlek?

Jag har stor byst och det stället till det vad det gäller badkläder. Jag behöver 90 H vilket gör att det är snudd på omöjligt att hitta badkläder hemma. Så var kan jag hitta bikiniöverdel alternativ baddräkt som passar till mina bröst? Helst nåt som inte kostar multum eftersom jag badar ett fåtal gånger per år (bara i badhus så det blir dyrt att gå för ofta) samt att jag kommer att gå ner lite mer i vikt och sen förminska brösten.

Mamma till ♀-98, ♀-03, ♂-06 och ♂-08
  • Svar på tråden Vad hittar man bikini/baddräkt i stor storlek?
  • Söta Nasse

kolla på triump och change. change är bäst när man behöver stora storlekar.

Jag har 70f och tycker bäst om change

♥ Flyttat till Täby ♥
  • Cecese

Tack för tipset. Ska kolla upp det nästa gång jag far till sverige :)

Mamma till ♀-98, ♀-03, ♂-06 och ♂-08
  • Babyystar

Jag har själv 85K och jag köper alla mina BHar och bikinis billigt av företag på ebay, det är verkligen att rekomendera :)

• Maria31

Vill tipsa om
    www.figleaves.com
    www.undercoverexpierience.com
    men mest av allt ...
    www.brastop.com   där det är lägsta pris garanti :)
    Och EBAY är helt underbart där med men oftast kan man hitta bättre rea på figleaves när de har utförsäljning..köpte freya bikini för 50kr underdel,120 kr överdel strl 36gg uk size hade kostat 1200kr i sverige.
     change är helt ok men deras största på 75j passar tyvär inte längre..
    håll utkik på tradera.se med .
    finns massa fynd bland felköp där.
    Däremot funderar jag på börja sy egna bikinis och bha.r någon som har bra tips på sidor?

Saknar porriga underkläder i 36gg .Har stora bröst men smal midja och de mesta är för de som är stora överallt :( någon som har några tips?

MVH Maria

Tips
    på fotot är det freyas rosa vodkatini variant

ger superbra stöd.
    just nu rea på supernova modellen på  www.figleaves.com

svart/guld.125kr överdel ca frakt 70kr från england.
  • Frk Svår
    Maria31 skrev 2011-01-11 16:21:50 följande:
    Vill tipsa om
    www.figleaves.com
    www.undercoverexpierience.com
    men mest av allt ...
    www.brastop.com   där det är lägsta pris garanti :)
    Och EBAY är helt underbart där med men oftast kan man hitta bättre rea på figleaves när de har utförsäljning..köpte freya bikini för 50kr underdel,120 kr överdel strl 36gg uk size hade kostat 1200kr i sverige.
     change är helt ok men deras största på 75j passar tyvär inte längre..
    håll utkik på tradera.se med .
    finns massa fynd bland felköp där.
    Däremot funderar jag på börja sy egna bikinis och bha.r någon som har bra tips på sidor?

Saknar porriga underkläder i 36gg .Har stora bröst men smal midja och de mesta är för de som är stora överallt :( någon som har några tips?

MVH Maria

Tips
    på fotot är det freyas rosa vodkatini variant

ger superbra stöd.
    just nu rea på supernova modellen på  www.figleaves.com

svart/guld.125kr överdel ca frakt 70kr från england.
    Tack för tipset om var man kan hitta Freya billigt! Är nyfiken på märket. Hur är de i jämförelse med storlekarna på Change? Kan man chansa och beställa samma storlek som man har där?
  • Cecese

Hoppas fler får användning för tipsen för min byst är inte så extrem längre. Numera ligger jag på "bara" 85 F, tyvärr en sladdrig variant ( 57 kg viknedgång har gett massor med lös hud...) av det hela så det blir nog ett lyft för min del i framtiden. Känns dock inte lika hopplöst att hitta bh längre :D.

• Maria31

Angående Kvinnligt under i Åkarp.
     Personalen är super trevliga enormt duktiga.

Enda problemet är att de är lite för pushiga med att man ska köpa där meddetsamma.

Utöver det så kostar en bh runt 600-1000kr  uppåt...man hittar samma bh på ebay eller ovanstående för om man har tur 100kr till 250kr..annars ligger de på 300kr.
     Så de lägger på smaskigt mycket enligt mig då :)

Har dock köpt för ca 3000kr där innan jag kom på att googla märkena :)

Change har engelska storlekar med( uk size) och de stämmer väldigt bra i storlekarna med de på ebay.
     Måate dock varna så att man inte blandar ihopa det med amerikanska storlekar för de brukar poppa upp i sökningen på tex 36gg.
    Måste vara uk size 36gg ej us size 36gg. Råkat få hem fel i min shopoholic iver :)

Älskar Ebay!!!!
    Ps får man hem fel strl så går de åt som smör att sälja på tradera :P
    Lycka till

Svar på tråden Vad hittar man bikini/baddräkt i stor storlek?