Varför ska ens partner /Man grattulera pa morsdag?
Det är väll inte mannen som ska grattulera pa morsdag utan barnen...
varför blir folk sura över att deras männ/sambos inte grattar dom pa morsdag?
Det är väll inte mannen som ska grattulera pa morsdag utan barnen...
varför blir folk sura över att deras männ/sambos inte grattar dom pa morsdag?
Ja det finns de som rör upp himmel o jord för ingenting.För min del har jag insett att det är inte min man som är mitt barn.
Jag kan acceptera att mannen gör det om barnen är för små för att ta initiativet själva. Men då gör ju mannen det i barnens ställe eller hur man ska säga. Barnen gratulerar genom pappa. Äh, ni fattar säket. Dock väntar jag ju inte mig några gratulationer från sambon himself och definitivt inte nu innan vi har barn, fast jag är höggravid.
Dummaste hittils, nån som surade ihop för att mannen inte gav henne något o de har inte ens några barn!
tycker att det är sa löjligt att bli skitförbannad för att ens man inte ger en nagon present eller grattar pa morsdag...
Pappan till barnet/barnen brukar väl gratulera modern för att hon är en bra mor till deras barn och sen hjälpa barnet/barnen med presenter.
För att det är en fin gest? Varför är det bara barnen som ska uppvakta? Partnern kan väl ta tillfället i akt att göra något fint för sin flickvän/fru som gör sitt bästa varje dag för att vara en bra mamma till hans/hennes barn? Precis som att partnern uppvaktar pojkvännen/mannen lite extra på fars dag.