• Anonyhm

"Jag älskar inte mitt barn"

Dokumentären "jag älskar inte mitt barn" går ikväll klockan 20.00 på tv4+. Det fanns en tråd om den nyss som jag inte hittar. Den är väldigt intressant i fråga om anknytning, konsekvenser av utebliven sådan och jag rekommenderar den varmt!

Tack för mig
  • Svar på tråden "Jag älskar inte mitt barn"
  • Eisa

Ja jag startade den andra tråden men jag minns inte var den är... Ska också se ikväll.

• Anonyhm
    Eisa skrev 2010-06-01 18:10:05 följande:
    Ja jag startade den andra tråden men jag minns inte var den är... Ska också se ikväll.
    Det var din tråd jag letade efter men jag hittade inte den Tänkte att om fler ser den kanske det blir en diskussion om saken. Jag tyckte att det var väldigt intressant. 
  • fdavidsson

Jag hittade precis tv4+ här bland kanalerna. Jag kommer titta på programmet ikväll, om jag inte glömmer av det eller somnar ;)

• Anonyhm
    viseversa skrev 2010-06-01 18:15:50 följande:
    Åh jag som inte har tv4+ =(
    Bryt dig in hos grannen!!
  • viseversa
    Anonyhm skrev 2010-06-01 18:24:11 följande:
    Bryt dig in hos grannen!!
    ha,ha ja det lär ju bli poppis.
  • vittra

Vilken tur att jag såg den här tråden, annars hade jag missat dokumentären. Tyckte den var bra, och gripande! Härligt att se att det kan bli så stora förändringar bara på några månader.

• Jag Ser Krabbjuice I Ditt Skägg

Skitollon, jag missade...

Skit skall skit ha!.
  • My Girls

Rekommenderas starkt till alla, men framför allt till dessa "Hur kan man iiinte ÄLSKA SITT BARN?!"
    Tja, se, läs och lär!

• Jag Ser Krabbjuice I Ditt Skägg

Går den i repris? Någon som vet?

Skit skall skit ha!.
  • FannyGioia

Hello folks, går den i repris? Vill se!

Svar på tråden "Jag älskar inte mitt barn"