• inner beauty

Massage i Linköping?

Undrar var det erbjuds klassisk massage som är avslappnande till ett relativt bra pris i Linköping? Är det någon som kan rekommendera ett ställe eller fler till ge mig, inklusive länkar och dina egna erfarenheter?

Tacksam för svar!
  • Svar på tråden Massage i Linköping?
  • Leos och Vincents mamma

www.halsaifokus.net
    Jättebra och supertrevlig tjej!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • inner beauty

Tackar! Hon verkar rätt trevlig om jag utgår från hemsidan, dock saknas det prislistor för det hon erbjuder. Har du någon koll om detta, och tid för massage?

• Leos och Vincents mamma
    inner beauty skrev 2010-06-01 23:06:31 följande:
    Tackar! Hon verkar rätt trevlig om jag utgår från hemsidan, dock saknas det prislistor för det hon erbjuder. Har du någon koll om detta, och tid för massage?
    Om du går in på boka tid eller vad det står så står det där.
    Dock ska hon nog inte vara så aktiv efter sommaren om jag förstod rätt för då har hon annat på gång.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • inner beauty

Nej, tyvärr står det ingen information om priser under "boka din behandling" utan endast att det är kontant eller betalning via bankgiro som gäller.

• inner beauty

Jaså, den sidan hittade jag ingenstans igårkväll. Konstigt. Men tack för hjälpen!

• robbra04

Tips:
    Nu finns Aquamassage i Linköping med prova på erbjudande 100:- för tio minuter med kläderna på utan att bli blöt  med 37 gadigt vatten, härligt, avslappnande och skönt
    bgoaquamassage.se

• abigneignem

Jag brukar gå på massage hos Micke på Aktiv Träning & Massage ( www.aktivtraningmassage.se ) på Ågatan (ligger i samma lokal som Hälsocompaniet). Han har lång erfarenhet som massör och är även PT. Kanske inte billigast i stan men definitivt bäst!! :)

Svar på tråden Massage i Linköping?