Massage i Linköping?
Undrar var det erbjuds klassisk massage som är avslappnande till ett relativt bra pris i Linköping? Är det någon som kan rekommendera ett ställe eller fler till ge mig, inklusive länkar och dina egna erfarenheter?
Undrar var det erbjuds klassisk massage som är avslappnande till ett relativt bra pris i Linköping? Är det någon som kan rekommendera ett ställe eller fler till ge mig, inklusive länkar och dina egna erfarenheter?
www.halsaifokus.net
Jättebra och supertrevlig tjej!
Tackar! Hon verkar rätt trevlig om jag utgår från hemsidan, dock saknas det prislistor för det hon erbjuder. Har du någon koll om detta, och tid för massage?
Nej, tyvärr står det ingen information om priser under "boka din behandling" utan endast att det är kontant eller betalning via bankgiro som gäller.
Jaså, den sidan hittade jag ingenstans igårkväll. Konstigt. Men tack för hjälpen!
Tips:
Nu finns Aquamassage i Linköping med prova på erbjudande 100:- för tio minuter med kläderna på utan att bli blöt med 37 gadigt vatten, härligt, avslappnande och skönt
bgoaquamassage.se
Jag kan varmt rekommendera Ewa: www.dinmassorewa.se. Riktigt bra priser!
www.kiropraktorhuset.se
Där finns en bra massör som jag kan rekommendera som heter Mikael.
Jag brukar gå på massage hos Micke på Aktiv Träning & Massage ( www.aktivtraningmassage.se ) på Ågatan (ligger i samma lokal som Hälsocompaniet). Han har lång erfarenhet som massör och är även PT. Kanske inte billigast i stan men definitivt bäst!! :)