• Jen08

Tenga Flip Hole, nån som har erfarenhet?

Jag tänkte köpa en Tenga Flip Hole till min man, jag vet att han vill ha en då han reser mycket i sitt arbete osv, Men innan jag köper den så skulle jag vilja höra om det är nån som har någon erfarenhet. Är det skillnad på den svarta och den vita eftersom dom kostar olika mycket. Är den så suverän som det påstås?  Någon som har erfarenhet? 

• Svar på tråden Tenga Flip Hole, nån som har erfarenhet?
  • påskharen

Hej,

Det finns två varianter. Den vita är för "normal" storlek och den svarta är lite "tajtare". Allt hänger på tycke och smak. Den är riktigt bra eftersom du kan trycka med handen längst sidan för att variera trycket och den är även lätt att rengöra då du öppnar den på mitten.
    Vet inte om man får göra reklam här, men jag köpte den på hunnybunny.se.

Kan varmt rekommendera den:)

MVH

Påskharen

• Jen08

Okay, tittade på hunnybunny, dom var lite dyra, köper nog från www.sveavillage.com då jag nyligen handlat annat därifrån och dom var lite billigare också, men vet fortfarande inte, e ju lite läskigt att handla en sån grej till sin älskling, jag vill ju inte att han ska misstolka det och tro att jag inte vill sexa till det med honom längre :P

• påskharen

Jag gjorde som så att jag gick in på dumsnål.se tror jag att de heter. där hittade jag en rabattkod som gav bra rabatt. Jag tror nog att han blir glad;)

• Jen08

Oj vilken jobbig sida:) men kan ju vara bra om man orkar sitta och leta, de där koderna kan ju vara bra, fast det känns som att alla de där "rabatterna" finns på alla sidor, med gratis rabatt och så vidare, men jag ska se om jag orkar sätta mig ner och gå igenom allt, tänkte även gå igenom Lustfynd.se och kolla på butiker där, fast såg att det va ungefär samma som fanns på den dumsnåla, jaja, får se hur jag gör :D

• Anonym (MR Tenga)
    jag e gift och lyxrunkar så de står härliga till .. har slutat runka utan min kära TENGA :D
    köpte en sån på nätet kommer inte ihåg vart jag köpte den men jag hitta en här..
    http://www.sveavillage.com/se/art/tenga-flip-hole-black-edition.php 

jag börja med en så kallad engångs tenga typ denna kommer inte ihåg typ dennahttp://www.sveavillage.com/se/art/tenga-deep-throat.php
    trodde jag hade gömt den för frugan men ack så fel jag hade hon hittade den men de va då vi köpte en lyx variant till mig en flip-hole (så jag skulle låta seketeraren vara :D /JK

en notering e att jag inte andvänder den hemma utan jag e väldigt mkt ute och reser på mässor och andra affärs resor.

en posetiv sak e att dom inte ser ut som "lös fittor" utan mer som en stor deo, så man slipper skämmas på arlanda ;)

ger den 5 tummar upp bästa köpet (och seketeraren slipper mig på resorna hahaha)
  • Jen08

Jag har beställt en svart sån lyx tenga nu från Sveavillage till gubben min. Jag läste vad MrTenga skrev om olika storlekar osv och bestämde mig för att köpa den svarta. Nu hoppas jag han blir glad, e ju lite skumt att köpa nåt sånt här till sin partner, men jag tänkte att jag skulle överaska honom och packa ner den i hans väska när han sticker på nästa affärsresa, så lägger jag ner en liten lapp till honom o att han ska tänka på mig,

• Anonym (MR Tenga)

tro  mig han kommer bli glad 

• katarinapersdotter

Jag har också sett att det finns en röd variant av Tenga Flip Hole. Den sägs ge ännu större stimulation. Dessutom påstår de att Tenga Flip Hole det är den första onaniprodukten i världen som kan öppnas. På grund av detta är den mycket lätt att rengöra. Här kan man se hur den röda ser ut och köpa den

www.sinful.se/tenga-flip-hole-red-onaniprodukt

Svar på tråden Tenga Flip Hole, nån som har erfarenhet?