• Nenne2

Bästa frisör och frsiersalong i Trollhättan?

Jag är nyinflyttad i Trollhättan och har inte riktigt koll på läget här ännu. Nu har jag tänkt att klippa mig och jag undrar vem man ska gå till. Tips tack!!

• Svar på tråden Bästa frisör och frsiersalong i Trollhättan?
  • Jefa

Zandhoff ska vara väldigt bra. Har tyvärr aldrig lyckats få tid där, men jag är alltid lika avis på de som kommer därifrån nyklippta!
    Ligger på Storgatan

• Jefa

Dyra? Nä, de kostar som de andra. De flesta andra jag sett är tom dyrare!

• Nenne2

Jag vet att de tar 1300 för permanent och klippning. En salong vid edsborg tar 800 för permanent och klippning samma gäller en annan salong bakom vattenfall. Så visst kan jag tycka de är dyra.

• Jefa

Jaha, trodde du bara menade klippning. Där ligger de på samma priser om de jämför med de "innefrisörerna>" typ Klipparna osv.
    Fast när jag ville göra en rakpermanent var de flera hundra billigare än andra salonger i stan

• Nenne2

Ja, det skiljer sig nog en del beroende på salong till salong. Men jag känner att för mig personligen att det är för dyrt att betala 1300 för att permanenta eller färga håret. Speciellt för en studerande småbarnsmamma.

• Ninni83

Zandhoff&CO är helt klart dom bästa i stan! Jag brukar klippa mig hos Beatrice lr Cathrine när jag är där!

Svar på tråden Bästa frisör och frsiersalong i Trollhättan?