• Malinmamman

spray som tänjer ut skinnskor??

Har läst någonstans att det ska finnas en spray som hjälper till att spänna ut skinnskor som är lite för små, någon som vet var man kan köpa detta?

Malin med världens bästa Ida
  • Svar på tråden spray som tänjer ut skinnskor??
  • Milkina cerka

Annars kan du göra som jag brukar göral, man tar på sig ett par blöta strumpor och så skorna o. går omkring inomhus. Kostnadsfritt och miljövänligt

Oce Nas koji si na nebesima, da si sveti ime Tvoje da dodje carstvo Tvoje...
  • Lalalong

*asg* Jag läste
    "Spray som tänjer ut skinkorna??"

och var ju bara tvungen att klicka in i den absurda tråden Tungan ute
    Tyvärr har jag inte svar på frågan, men ville berätta att den här tråden räddade min kväll. Nu har jag skrattat så det räcker i flera dagar Solig

Klara 060504, Alva 100117
  • SCSI

Jag kör en torrare variant än Spomenka: fyller skorna med varmt vatten tills de är jämnt blöta, drar ett par plastpåsar över sockarna och knyter på mig skorna.

• Malinmamman

skoaffärer har inte med har fått tips om skomakare, det är ett par träskor så jag tror inte att våta strumpor fungerar....

Malin med världens bästa Ida
  • giftgrodan
    Lalalong skrev 2010-06-02 16:54:35 följande:
    *asg* Jag läste
    "Spray som tänjer ut skinkorna??"

och var ju bara tvungen att klicka in i den absurda tråden Tungan ute
    Tyvärr har jag inte svar på frågan, men ville berätta att den här tråden räddade min kväll. Nu har jag skrattat så det räcker i flera dagar Solig
    jag gjorde exakt samma sak
  • viseversa
    Milkina cerka skrev 2010-06-02 16:52:27 följande:
    Annars kan du göra som jag brukar göral, man tar på sig ett par blöta strumpor och så skorna o. går omkring inomhus. Kostnadsfritt och miljövänligt
    Ja eller så kan man proppa dom fulla med fuktigt tidningspapper och låta dom stå ett tag!
Svar på tråden spray som tänjer ut skinnskor??