• 1990amanda

Båda Otrogna !!

Hej Är tsm med en kille sen 2år tillbaka vi har ett barn på 4 månader ihop.

Kan inte berätta hela historien för den är alldeles för lång. Men i korthet.

När jag var gravid mådde jag väldigt dåligt min sambo gjorde de sämre! Med att ge mig olika negativa kommentarer m.m Känslorna börja kallna och jag gör de sista man ska göra, börja Smsa med en annan kille! ca 3 månader smsar jag med killen, min sambo får reda på det och de blir värsta storyn av de hela.. jag avsluta kontakten med den killen, och min sambo vill ha kvar mig för han Älskar mig säger han!...

Nu har jag tagit reda på att han håller på att smsa med en anna Tjej! Har inte berättat ngt för min sambo ännu... dem har skickat ca 40sms om dagen och pratat ca 5-8ggr per dag!

När ska jag ta upp de med min sambo? ska jag göra slut?

Vi ska åka ner till hans släkt nu i helgen och vara där en vecka, men varje gång jag ser min sambo, kokar jag av ilska och vill bara skrika ut vilken idiot han är , men jag har ju gjort samma sak!, Men de värsta av allt är att han säger hela tiden hur mkt han Älskar mig m.m VAD SKA JAG GÖRA!!?!??!

HJÄP mig snälla
    (jag är 20 och min sambo är 27!)

• Svar på tråden Båda Otrogna !!
  • MalinEddie

Har ni funderat på terapi? Det skulle säkert vara bra att prata med en tredje part för att reda ut saker och ting.

• Mammato2

Jag tycker att du ska berätta att du vetvad han håller på med. Men kan du lita på han??? För kan du inte lita på han hur kan du då ha ett förhållande med han.

• MalinEddie
    1990amanda skrev 2010-06-02 19:31:45 följande:
    nej de har vi inte... Min sambo skulle aldrig gå med på att gå på de ändå!
    Älskar han dig och vill rädda er relation så kanske han skulle det.  Du säger att han älskar dig, hur känner du själv? Är han en bra partner och pappa? Får du avlastning och uppskattning? Rent spontant tänker jag att ni måste prata ut med varandra. Det kan dock som jag sa innan vara bra att ha en tredje part med så att man slipper onödigt tjafs. En tredje part kan leda er mer i rätt riktning om du förstår hur jag menar.
  • 1990amanda
    Nicosfru
    Nej jag kan inte lita på han alls! Inte efter allt som hänt mellan oss. kännss som om jag gett han så många chanser nu! :(

Malineddie
    jag älskar han inte lika mkt nu som jag gjorde innan, coh absolut inte  nu efter jag fått veta detta! Och de värsta är att den tjejen han smsa med är Min kompis!!!känner inte henne jätte väl men ganska ! Nej han är inte världens bästa pappa, jag få be han hålla sonen om jag ska göra ngt, han tar aldrig upp han själv eller be att få hålla han! Nej han ger inga dirket positiva kommentarer! ...
  • Imortaelis

Det låter ju inte som att det kommer lösa sig av självt. Parterapi är ju en tanke som någon nämnde här innan. Ska ni få det att funka är det mycket ni måste prata igenom och lösa.

Och vill han inte det, eller inte du, så är det lika bra att göra slut på relationen.

• SaramedM

Jag vet inte om jag direkt tycker att sms är otrohet iofs men det låter inte som att det kommer att lösa sig av sig själv så terapi kanske ändå är en bra ide?

Svar på tråden Båda Otrogna !!