Bröstförstoring Proforma Clinic
Jag undrar om någon här har förstorat brösten på Proforma Clinic, utav Örjan Gribbe?
Skulle i så fall vilja veta dina erfarenheter av honom? Positivt, negativt?
Jag undrar om någon här har förstorat brösten på Proforma Clinic, utav Örjan Gribbe?
Skulle i så fall vilja veta dina erfarenheter av honom? Positivt, negativt?
Hej!
Jag har inte gjort det ännu, men jag ska på konsultation hos honom den 29/6. Om du vill kan jag berätta hur det gick
Åh, en till. :)
Jag ska dit den 16 juni, ska jag berätta hur det gick? :P Ska du till Örjan Gribbe?
Bor du i Sthlm?
Ja, berätta gärna!
Jag reserchar alltid vad det än gäller, och jag har inte hittat NÅGON som varit missnöjd med Örjan (och ja, jag ska till honom jag också)
Han har inte ens en anmälan hos HANSAN, vilket i princip alla får någongång... han har dock inte jobbat så länge med bröst, 4 år. Tidigare var han anställd på Victoria kliniken. En vännina till mig gjorde sina bröst hos honom där, och hon fick betala 85000 för sina! Visserligen värt varenda krona om man blir så hel-nöjd som hon blev, men om jag nu får betala 34000 för samma kirurg gör det inte mig ngt
Har till 99% redan bestämt mig för att göra mina hos honom
Och jag bor strax utanför Stockholm, glömde visst svara på det
Jag är opad öv Örjan. Är väl ganska nöjd. Så där..
Precis ny-op, 2 dgr sedan av honom så lite tidigt att säga.. inte helt nöjd av valet av storlek, för breda, men det kanske blir bättre..
Jag är också nyfiken, funderar på proforma.. Så skriv ni som har erfarenhet!
Hej
Jag har gjort ett bröstlyft samt implantat hos Örjan på Proforma. Jag är nöjd med resultatet dock undrar jag om lyftet verkligen var nödvändigt - känner mig lite lurad av o till... har sett resultat utan lyft med bröst som varit mer hängiga än mina som blivit bra. Från början var det inte tal om lyft sen en vecka innan op på en extra konsultation så blev det tal om lyft och det bestämdes dagen innan, gick nog lite snabbt...
Men jag tror Örjan Gribbe är minst lika bra kirurg som någon annan i Sverige! Bra klinik o man känner sig väl omhändertagen!