• Svar på tråden Ikea´s Trones skoförvaring?
  • Mizz Turko

Försöker igen, någon  måste väl ha den?

Prinsessan Lorin 090512 ~~~ Prins BF 100624
  • Maisie

Jag tror att vi  har de vita på jobb och de fungerar bra. Tror att den sätts upp med två skruvar men jag kan ha fel (för det var vaktmästaren som satte upp den). Den är rätt så plastig (den är ju trots allt jord av plast) men den har överlevt ett antal år på en förskola. De är lätta att hålla rena då luckan är lätt att ta av. 

• Mizz Turko
    Maisie skrev 2010-06-06 22:15:23 följande:
    Jag tror att vi  har de vita på jobb och de fungerar bra. Tror att den sätts upp med två skruvar men jag kan ha fel (för det var vaktmästaren som satte upp den). Den är rätt så plastig (den är ju trots allt jord av plast) men den har överlevt ett antal år på en förskola. De är lätta att hålla rena då luckan är lätt att ta av. 
    Just att de är "plastiga" är det som jag tyckte var bra, eftersom det är mycket lättare att rengöra då .

TAck för hjälpen.
  • Zelmilainen

tycker inte om de. nu hade visserligen inte de jag såg som hade de satt fast dem, men iaf. gillar inte att de är av plast. det är minst lika lätt att rengöra vårat skoskåp (oxå ikea) som är med nån form av laminat. sen känns de i plast varken hållbara, snygga eller stabila.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Mizz Turko
    Zelmilainen skrev 2010-06-06 22:18:37 följande:
    tycker inte om de. nu hade visserligen inte de jag såg som hade de satt fast dem, men iaf. gillar inte att de är av plast. det är minst lika lätt att rengöra vårat skoskåp (oxå ikea) som är med nån form av laminat. sen känns de i plast varken hållbara, snygga eller stabila.
    Okey, vad har ni för skoskåp?
  • stoltmamma87

gå in på styleroom.se och skriv in trones som sökord så får du fram en del album där du ser hur andra gjort/använder dessa

• Zelmilainen
    Mizz Turko skrev 2010-06-06 22:21:25 följande:
    Okey, vad har ni för skoskåp?
    ska se om jag hittar en länk till det...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Mizz Turko
    stoltmamma87 skrev 2010-06-07 08:54:07 följande:
    gå in på styleroom.se och skriv in trones som sökord så får du fram en del album där du ser hur andra gjort/använder dessa
    TAck för tipset, ska genast kolla upp det.
  • Mizz Turko
    Zelmilainen skrev 2010-06-07 10:25:18 följande:
    här är det vi har. riktigt stabilt. superenkelt att torka av. rymmer massor av skor.  www.ikea.com/se/sv/catalog/products/401118 93
    Ska kolla upp det också, tack.

Jag hade tänkt använda "trones" som möss-vantförvaring också det var därför.
  • Zelmilainen
    Mizz Turko skrev 2010-06-08 20:16:19 följande:
    Ska kolla upp det också, tack.

Jag hade tänkt använda "trones" som möss-vantförvaring också det var därför.
    aha. till det har vi en byrå i liva-serien från rusta allt i hallen går i ek, hehe.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • flixflax

Jag har Trones i hallen för förvaring av mössor, vantar, koppel. Vi har varsitt fack jag, mannen och hunden. Klockrent! Stilren och lättskött och billig.  Jag har inte billigt och plastigt hemma annars och den smälter in fint. Om du har plats kan du sätta dem på bredden och lägga en bräda ovanpå för att ha ljus och lite annat på.

Varje box sitter med två skruvar dvs 6 totalt.

• Mizz Turko
    flixflax skrev 2010-06-09 07:24:50 följande:
    Jag har Trones i hallen för förvaring av mössor, vantar, koppel. Vi har varsitt fack jag, mannen och hunden. Klockrent! Stilren och lättskött och billig.  Jag har inte billigt och plastigt hemma annars och den smälter in fint. Om du har plats kan du sätta dem på bredden och lägga en bräda ovanpå för att ha ljus och lite annat på.

Varje box sitter med två skruvar dvs 6 totalt.
    Ååå låter precis så som jag vill ha det. Har du några bilder man kan få kika på möjligtvis?
Svar på tråden Ikea´s Trones skoförvaring?