• Isanje

Lama jävla skitföräldrar som inte tar tag i sina barn!

Detta har irriterat mig skit länge,så nu måste jag göra ett hatinlägg och gapa av mig *spottar och fräser*

Jo jag bor mellan en skola och en tvättstuga,och nu är det skitungar i ålder från 7-10 år som klättrar på skolans tak,och även tvättstugans tag,de tom spelar fotboll. PÅ TAKET. Ohjo tro inte att det är över. jag och en granne till haffade dem och sa till den. "dra åt helvete din svennehora du är inte min mamma" håhå jag ringde polisen ska jag tala om! ohjo! de kom hit och ringde till föräldrarna. *pustar ut och hämtar andan* dagen efter var de tillbaka igen. Dagen efter det igen. Nu igår ville de få upp en litet unge på 5 år på taket. Han ville inte sa han "är du en jävla fegis,upp på taket annars slår jag dig" sa han.

Va fan är detta? VA FAN ÄR DETTA?

• Svar på tråden Lama jävla skitföräldrar som inte tar tag i sina barn!
  • Isanje

*skrattar åt de dåligaste inlägget jag gjort*

• Stårschan

Tragiskt, det är vad det är.

I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • 071001

Som den svennehora jag är ts , har jag fanimej ingen aning. Hoppas de inte trillar ner och slår sig. Om föräldrarna inte bryr sig är det inte mycket att göra?

Minns dock att vi ungar också gärna klättrade upp på diverse tak bara för att vi kunde. Hör kanske barndomen till?

• Isanje
    Stårschan skrev 2010-06-03 13:23:10 följande:
    Tragiskt, det är vad det är.
    Jag har iaf andan i halsen varje gång man ser dem ränna på taket,de är en bra bit ner och jag fattar inte att de inte har koll på sina barn. Bryr de sig inte?
  • Isanje
    071001 skrev 2010-06-03 13:23:54 följande:
    Som den svennehora jag är ts , har jag fanimej ingen aning. Hoppas de inte trillar ner och slår sig. Om föräldrarna inte bryr sig är det inte mycket att göra?

Minns dock att vi ungar också gärna klättrade upp på diverse tak bara för att vi kunde. Hör kanske barndomen till?
    Mjo jag klättrade ju i träd jag.... men att föräldrarna inte tar tag i detta när polisen ringer hem till dem? (visst ringa polisen är överdrivet kanske men va fan,någon måste ju bry sig)
  • Stårschan
    071001 skrev 2010-06-03 13:23:54 följande:

Klättrandet ja, men inte attityden!
    I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • 071001

Isanje, nej det är nog tyvärr så att ingen bryr sig om att de är där uppe. Fy..

• 071001

Stårschan, nej verkligen inte den attityden och det språket!!

• Isanje
    071001 skrev 2010-06-03 13:26:16 följande:
    Isanje, nej det är nog tyvärr så att ingen bryr sig om att de är där uppe. Fy..
    Det värsta är att grannarna som ser det ber dem gå ner osv,men föräldrarna skiter i vilket (uppenbarligen)
  • UpsyDaisy

Oj, jag är mer shockad över att de kallade dig "svennehora" än att de klättrade på taket! Jag klättrade också på tak och gjorde annat hyss när jag var liten, men skulle ALDRIG säga något så fult till en vuxen (eller ett barn heller för den delen) och om någon sa till mig att gå ner så hade jag gjort det!

Svar på tråden Lama jävla skitföräldrar som inte tar tag i sina barn!