• Sofis

Pizza hemkörning i Umeå??

Vet någon om det finns någon pizzeria i umeå som har hemkörning??

Tack!

• Svar på tråden Pizza hemkörning i Umeå??
  • La Lola

Du har googlat?

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Sofis

Tack för det informativa svaret. Ja jag har googlat, och inte hittat något. möjligt att det finns info där någonstans, men jag har inte ätit på hela dagen och målat ett rum och tvättat och städat, så förlåt mig så mycket för att jag använde mig av FL för att se om någon Ume bo redan har svaret på min fråga.

• La Lola
    Sofis skrev 2010-06-03 16:39:01 följande:

Tack för det informativa svaret. Ja jag har googlat, och inte hittat något. möjligt att det finns info där någonstans, men jag har inte ätit på hela dagen och målat ett rum och tvättat och städat, så förlåt mig så mycket för att jag använde mig av FL för att se om någon Ume bo redan har svaret på min fråga.

Ojdå...jag skrev precis det som du fick hjälp med o fick jättemånga träffar direkt.

Tänk om du hade fått vänta flera timmar på ett svar från en Umeå-bo då?
  • Sofis

Jag förstår inte riktigt ditt problem, bor du i umeå? om inte, tack för ditt engagemang. Nu kan du leta reda på en annan tråd att kritisera! Och ja jag får vänta tills jag på något sätt får veta hur jag ska få i mig mat, då jag sitter i en numera tom lägenhet med tom kyl, ingen bil och långt till närmast mataffär. Ha det!

• La Lola
    Sofis skrev 2010-06-03 16:50:07 följande:
    Jag förstår inte riktigt ditt problem, bor du i umeå? om inte, tack för ditt engagemang. Nu kan du leta reda på en annan tråd att kritisera! Och ja jag får vänta tills jag på något sätt får veta hur jag ska få i mig mat, då jag sitter i en numera tom lägenhet med tom kyl, ingen bil och långt till närmast mataffär. Ha det!
    Näe jag bor inte i Umeå men hjälpa till går ju iaf iom google.
    Kika i inlägg nr 2 så finner du flera pizzerior med hemkörning.

O med tanke på din ton så är det nog bäst att du äter snarast för man kan ju lätt bli lite irriterad vid lågt blodsocker.
    Men det gör inget, jag förlåter dig.
  • Sofis

Med tanke på var i Umeå jag bor så är det inte så himla lätt att hitta en pizzeria som är villig att köra ut, dessutom verkar det som att de som jag har hittat endast kör ut vid större beställningar. Därför bestämde jag mig för att fråga här, för att se om någon med lokalkännedom skulle kunna hjälpa mig. Men glöm det då, jag får lösa det på något annat sätt.

• La Lola
    Sofis skrev 2010-06-03 16:56:56 följande:

Med tanke på var i Umeå jag bor så är det inte så himla lätt att hitta en pizzeria som är villig att köra ut, dessutom verkar det som att de som jag har hittat endast kör ut vid större beställningar. Därför bestämde jag mig för att fråga här, för att se om någon med lokalkännedom skulle kunna hjälpa mig. Men glöm det då, jag får lösa det på något annat sätt.

Ok.
    Gör en uppdatering vettja o skriv exakt vilket område det gäller ifall nån Umeå-bo ser din tråd.
  • Anova
    Sofis skrev 2010-06-03 16:56:56 följande:

Tyvärr är det väl så att man alltid måste beställa minst 2 pizzor om man ska ha utkörning och jag vet att ofta är det 4 pizzor på umepizzeriorna.
    Jag tror jag minns att Happy Pizza på Rådhusesplanaden hade utkörning.. Kanske vore det värt att kolla upp det?
  • matkunning

Gå in och beställ hemkörning på Umeå natta mat www.umeanattamat.se 

Dom har riktigt bra service samt superbra priser och trevlig personal.

Dessutom har dom utkörning till 02.45 på helgerna.

Svar på tråden Pizza hemkörning i Umeå??