• Fossa

nya Pampers new baby 2

Är det fler än jag som har dåliga erfarenheter av nya new baby? De är så tunna i stoppningen att de inte sitter åt kring mage och rygg och läcker uppåt flera ggr om dagen. Dessutom blir flickan mycket mer ledsen nu när blöjan blir kissig eller bajsig.

• Svar på tråden nya Pampers new baby 2
  • Tamme

Jag kan tyvärr inte hålla med. Min tjej är snart 3 månader och 6200g och använder new baby nr2. De fungerar KANON.. Läckage beror ofta på fel storlek.

• Fossa

Min tjej väger 5 kg så fel strl är det inte. Detta var inte heller ngt problem innan de gjorde om blöjan. Bra att det funkar för er då!

• EowynAurora

jag håller med ts. dom e helt värdelösa!! häromdan när jag låg ned o ammade sonen,o han började bajsa,så rann bajset ut upptill längs ryggen o ut på våran bäddmadrass i sängen. för att inte tala om sonens kläder*grr*  läcker i grenen gör dom oxå. när dom här blöjorna e slut så kommer vi köra enbart med libero.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • naalliie

Jag tycker dom är jättebra. Har både dessa, Libero och Icas hemma. Pampers tycker jag är mjukare och mer "formbara", dessutom luktar dom inte kiss så fort han har kissat. Min grabb väger drygt 4500 gram.

Svar på tråden nya Pampers new baby 2