Nervös inför sex med ny kille efter långt samboförhållande. Tips?
Har tidigare levt i ett samboförhållande som varade i drygt 5 år. Jag var oskuld när jag träffade min dåvarande sambo, så jag har bara haft sex med honom. Har förövrigt varit singel i ett halvår nu, så det var ett tag sen jag hade sex sist.
Nu har jag träffat en ny kille, vi har varit ute två gånger, dansat och druckit öl. Han ville att jag skulle följa med hem sist, men pga vissa omständigheter kunde jag inte det (även om jag ville).
Nu till mitt "problem":
Mitt X är den enda jag haft sex med, dock väldigt mkt och väldigt bra sex, men jag känner mig otroligt nervös inför att hoppa i säng med någon annan.
Tankar kring att jag inte är bra, att jag gör fel, att jag inte duger, ja ni förstår kanske? Hur vet man vad den andra gillar när man knappt känner människan?
Den här killen vill ju uppenbarligen ha med mig hem, och jag vill ju följa med honom, men jag känner mig ändå jäkligt nervös. Ungefär som att jag skulle behöva ett antal öl i kroppen...
Finns det någon som känner igen sig i detta eller kan relatera till det? Tips? Åsikter?