Fosterrörelser?
Är det möjligt att känna det i vecka 14, känner som lite, svårt o förklara, känner bara när jag ligger på rygg o det typ hugger till, som nån petar lite lätt.. kan det vara fosterrörelser?
Mitt första barn..
Är det möjligt att känna det i vecka 14, känner som lite, svårt o förklara, känner bara när jag ligger på rygg o det typ hugger till, som nån petar lite lätt.. kan det vara fosterrörelser?
Mitt första barn..
Jag kände mina två första i vecka 14, lite "pet-pet" från insidan, eller som kolsyra vid blygdbenet.
Jag är gravid med andra barnet, och jag tycker mig ha känt av det här barnet sedan v11. På nupptestet i v12 frågade jag BM om det ens var möjligt, och det var det enligt henne. Nu är jag i v17 och känner barnets alla buffar och underbara små sparkar. Det är inga stora rörelser med mycket kraft vi pratar om här, utan mest barnets tänjningar i kroppen antar jag. Kanske inte helt vanligt, men väldigt naturligt för mig aif.
ja det liksom som hugger eller typ nyper till ibland. :) hoppas det är det.
Jag kände mitt andra barn i v.14 och i slutet på den veckan var jag helt säker, nu är jag i v.15 med tredje barnet och tycker mej känt rörelser ibland nu i ca en vecka, men jag kan inte säga att jag är bombsäker än, men nog tror jag det är det, det kommer så sällan bara, visst kan du känna ditt lilla liv nu!!