• Anonym

Sexgalen Flickvän

Någon mer som har en sexgalen flickvän?
    Det spelar ingen roll om vi så har sex 5ggr på en dag så efter 5min ungefär så vill hon bara ha mer.
    Jag klagar absolut inte men kan hon ha något allvarligt problem kanske?

Mvh / fundersam

• Svar på tråden Sexgalen Flickvän
  • MickeN1973
    Anonym skrev 2010-06-06 19:08:56 följande:
    Någon mer som har en sexgalen flickvän?
    Det spelar ingen roll om vi så har sex 5ggr på en dag så efter 5min ungefär så vill hon bara ha mer.
    Jag klagar absolut inte men kan hon ha något allvarligt problem kanske?

Mvh / fundersam
    Du får kalla på assistans...

Låt henne ha flera killar,  då finns det en chans att de kan knulla henne trött
  • Nallepuhmamma

Vill du inte hon skall knulla andrakillar så uppfinn en sexig "manlig" knullmaskin

• Anonym

Du tillfredställer henne inte. Hon får inte orgasm eller tillräckligt med orgasm när ni har sex därför vill hon ha mer?
    Eller tvärtom, du är så jävla bra att hon får inte nog. Det ni killar inte vet är att vi tjejer är ena sexdjur bara vi får tillräckligt med bra sex. Då kan vi knulla konstant, trist bara att ni inte har samma ork =D

• Anonym

Hej!

ja sexmissbrukare eller inte.
    Jag klagar som sagt inte alls för det finns inget bättre
    sex än med henne.
    Men hon får aldrig nog och nej vi killar kan inte vara på´t
    direkt på samma sätt eller ork då det oftast är vi som gör det mesta arbetet :D
    Ja de är väl som du säger, det är väl så bra att hon aldrig får nog,
    dåligt sex = lite sex ofta så:P

• Anonym (överproduktion)

Hon kan faktisk ha' en hormonell avvikelse, alltså för hög produktion av det manliga könshormonet testosteron, som inte nödvändigtvis behöver att ge' henne skägg och så.Tungan ute

Man brukar också kalla det för nymfomani. Ge henne en dildo, om du inte kan leva upp till det i längden.

• Anonym
    Anonym (överproduktion) skrev 2010-06-06 19:26:25 följande:
    Hon kan faktisk ha' en hormonell avvikelse, alltså för hög produktion av det manliga könshormonet testosteron, som inte nödvändigtvis behöver att ge' henne skägg och så.Tungan ute

Man brukar också kalla det för nymfomani. Ge henne en dildo, om du inte kan leva upp till det i längden.
    Självklart. Så fort en kvinna vill ha mycket sex så är det en avvikelse?
    Ne får en kvinna riktigt jävla bra sex så vill man bara ha mer. Jag är så, alla mina tjejkompisar är så. Tjejer vill överlag ha mera sex än killar, om de inte hormonrubbar sig med p-piller, bara de får ordentligt bra sex.
    Så var nöjd, du gör ett bra jobb. Eller får du ge henne dålig sex, men risken är att du får stå ut med en surtjej istället =)
  • Anonym

Ja jag är allt mer än nöjd men man vet aldrig.
    Hon är gravid med så ja vet inte ja.
    Får väl helt enkelt slänga mig på de,

tjaaao sålänge

• Anonym (flickvännen)

Ja kom hit och släng dig på det ;) Och nej, jag har varken skägg eller för mycket testosteron. Han är bara bäst i sängen! Love him! <3

• MickeN1973
    Anonym (flickvännen) skrev 2010-06-06 20:51:09 följande:
    Ja kom hit och släng dig på det ;) Och nej, jag har varken skägg eller för mycket testosteron. Han är bara bäst i sängen! Love him! <3
    Tönt
  • Anonym (flickvännen)

Det råkar vara så att pojkvännen skrev inlägget från min dator och min användare men just nu är det faktiskt hans flickvän som skriver. Jag är mer än gärna en tönt. Jag har världens finaste kille även om han inte hänger med mig i sängen alla gånger så....:P

• MickeN1973
    Anonym (flickvännen) skrev 2010-06-06 21:15:00 följande:
    Det råkar vara så att pojkvännen skrev inlägget från min dator och min användare men just nu är det faktiskt hans flickvän som skriver. Jag är mer än gärna en tönt. Jag har världens finaste kille även om han inte hänger med mig i sängen alla gånger så....:P
    Det framgår ju med alltydlighet att ni skriver från samma konto..

eller klarar du inte av att logga ut ?
  • Anonym (flickvännen)
    MickeN1973 skrev 2010-06-06 21:19:58 följande:
    Det framgår ju med alltydlighet att ni skriver från samma konto..

eller klarar du inte av att logga ut ?
    Jo jag skrev just om du läst att han skrev från mitt konto eftersom han inte kan vara anonym från sitt eget. Big deal?! Skitsamma. Orka bli påhoppad av en massa idioter som helt sonika fått för sig att min pojkvän låtsas vara jag för att få skriva vad bra i sängen han är. Vi är inte 12 någon av oss så vitt jag vet. Hur som, ha en bra kväll. Nu ska jag gå och se om han är redo för en omgång till...ADJÖ!
Svar på tråden Sexgalen Flickvän