Var hittar jag en "I love dad-body"?
Någon som kan ge tips på internetbutik där jag hittar body med texten I "hjärta" dad? Eller något annat gulligt som passar till fars dag. Såg såna bodys på HM men de var pyttesmå, i storlek 44, 50 eller så.
Någon som kan ge tips på internetbutik där jag hittar body med texten I "hjärta" dad? Eller något annat gulligt som passar till fars dag. Såg såna bodys på HM men de var pyttesmå, i storlek 44, 50 eller så.
Vi fick en sådan body från H&M och storleken var 68 så det ska nog finnas större än 50
Finns det på nätet då?
H&M ligger inte bra till härifrån lång resa o internet bruka vara snabba...plz nån som vet?
dutten
Jag har köpt en röd tröja med texten "My dad is stronger than your dad" Det var på nån av dom större kedjorna-HM, Lindex eller Kappahl... Den är jättecool! Köpte nog en 56 eller ev. 62...
Jaha, förlåt! Nu ser jag att du sökte efter en internetbutik! Sorry! Så går det när man har bråttom att läsa...
finns på hm för 59.90kr
ullared
.. har inte H&M rowells kanske?
H&M
Synd att de inte hade större på HM här då. Får försöka hitta något annat gulligt då.
glada grodan tror jag att det finns en sajt som heter som säljer tryck att trycka på bodysar, då kan du ju köppa en enfärgad body och trycka själv...
tror att adressen är gladagrodan.se
www.gladagrodan.se/
den korrekta adressen...du kan ju kolla i alla fall...
www.familjeliv.se/Butiker/
Kolla här, vet att på nåt företag kan man själv bestämma vad som ska stå på bodyn...
www.gladagrodan.se/product_info.php&products_id=101
Jag har köpt en sådan body strl 74 på HM...
De hade tröjor med lite "roliga" texter på (min favvis var "my mother is gorgeous" ). Tror det fanns något om pappa också...
jag köpte en sån body från hm i storlek 62
På hm finns såna bodys i storlekar enda upp till 80. fast där vi bor börjar dom ta slut nu.
jag köpte en sådan bode på H&M för ett par måander sen o i strlk 74...så d borde nog finnas.
Men sen har jag sett att d finns andra tuffa tröjot där d står t.ex "DAD+MUM=ME"...Lite kul!
JA dom tröjorna från hm är söta. själv så köpte jag en där det stod: "Charming just like dad"