• mariahammarberg

var köpa fina anteckningsböcker...?

Vill ha böcker, gärna enfärgade med olika färger men var hittar man dem?
    A5 ell A4 format.......

Johanna 2007-02-25 Linus 2009-02-02
  • Svar på tråden var köpa fina anteckningsböcker...?
  • Kazeer

Ordning & Reda är en favoritbutik för mig, när det gäller anteckningsböcker.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • PVeraB

Bokaffärn? Åhlens? Själv är jag svag för paperblanks. Väldigt väldigt vackra anteckningsböcker. Med magnetlås och en liten fick att stoppa viktiga papperslappar i.

www.paperblanks.com/us/

• PVeraB

förlåt, såg att du ville ha enfärgade. Glöm bort mitt förslag för enfärgade är de då rakt inte.

• Kazeer
    PVeraB skrev 2010-06-07 18:18:44 följande:
    Bokaffärn? Åhlens? Själv är jag svag för paperblanks. Väldigt väldigt vackra anteckningsböcker. Med magnetlås och en liten fick att stoppa viktiga papperslappar i.

www.paperblanks.com/us/
    Men jag tackar för den länken
    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • PVeraB
    Kazeer skrev 2010-06-07 18:27:59 följande:
    Men jag tackar för den länken
    Fint att göra någon glad.
    Jag är själv en notorisk dagboks-skrivare och tycker inte det duger att skriva i vad som.
  • Kazeer
    PVeraB skrev 2010-06-07 18:30:59 följande:
    Fint att göra någon glad.
    Jag är själv en notorisk dagboks-skrivare och tycker inte det duger att skriva i vad som.
    Samma här. Tyvärr inte så notorisk längre men väldigt noga med både anteckningsbok och penna.
  • PVeraB
    Kazeer skrev 2010-06-07 18:32:29 följande:
    Samma här. Tyvärr inte så notorisk längre men väldigt noga med både anteckningsbok och penna.
    Ge mig tips på pennor?
    (flåt ts om jag knycker uttrymmet lite)
  • Kazeer
    PVeraB skrev 2010-06-07 18:33:48 följande:
    Ge mig tips på pennor?
    (flåt ts om jag knycker uttrymmet lite)
    Det är inga sensationella pennor utan de finns nog att köpa i de flesta bokhandlar. Det är en Pilot-penna. Det står V Ball Grip på den och tjockleken ska vara 05. Jag har en svart penna och en blå penna. Med den svarta skriver jag mina egna tankar och den blå använder jag om jag citerar någon/något.
  • PVeraB

Pilot insåg jag att jag med skriver med. Intressant att du använder dig av olika pennor.
    tack tack

Svar på tråden var köpa fina anteckningsböcker...?