• Anonyhm

Ditt bästa partytrick?

Vilket är det roligaste partytricket du eller någon du träffat på kör? Dela med er! 

Min kompis stoppar in öronen i själva örongången och minglar sedan, presenterar sig för någon främling medan öronen långsamt vecklas ut igen. Alltid lika roligt.

Jag kan hålla för näsan och spela melodier med tårkanalerna. Det brukar gå hem.

Er tur!  

• Svar på tråden Ditt bästa partytrick?
  • Bluemint

Jag kan sjunga Lilla snigel utan att öppna munnen och kan även rulla ihop tungan till ett rör och vissla med den. Längesen jag körde nån av dem dock Skrattande

En bekant kan köra en säkerhetsnål genom kinden, men det är mest läskigt.

• Anonyhm
    Bluemint skrev 2010-06-07 20:00:25 följande:
    Jag kan sjunga Lilla snigel utan att öppna munnen och kan även rulla ihop tungan till ett rör och vissla med den. Längesen jag körde nån av dem dock Skrattande

En bekant kan köra en säkerhetsnål genom kinden, men det är mest läskigt.
    Haha jag kan båda Sjukt poppis. Dock kan jag inte sticka en säkerhetsnål genom kinden. Det gör ju ont!!! Jag kan dra tummen ur led och placera den mitt i handen så att det ser helt sjukt ut. Det är också mest läskigt. 
  • Alm

Min man spelar irländsk musik genom att hålla för näsan och "trumma" med andra handen på struphuvudet. Svårt att beskriva måste ses Själv kan jag täppa till näsborrarna utan att använda händerna samt skela bara på ena ögat.

• Anonyhm
    Alm skrev 2010-06-07 20:05:33 följande:
    Min man spelar irländsk musik genom att hålla för näsan och "trumma" med andra handen på struphuvudet. Svårt att beskriva måste ses Själv kan jag täppa till näsborrarna utan att använda händerna samt skela bara på ena ögat.
    Haha youtube youtube!!
  • Bluemint

Jag kan vifta på näsborrarna också, fast det är inte lika imponerande för det kan fler i bekantskapskretsen.

• BubbelBoom

Jag visslar på sidan:P Slog av en tand när jag var liten så jag fick en glugg och lärde mig då vissla så. Ser helt galet ut

• Alm

Jo en grej till. Jag har vad som kallas överrörliga leder, så jag kan böja tummen så att den "lägger sig" på handleden. Folk vill helst spy då ha ha ha. Så inte världens bästa partytrick kanske, men gör om det

• Anonyhm

Min bror har en tunga som är 3 mm kortare än världsrekordet. Den är ökänd och han kallas för "tungan". Sjukt läskig. 

• Bluemint
    Alm skrev 2010-06-07 20:20:38 följande:
    Jo en grej till. Jag har vad som kallas överrörliga leder, så jag kan böja tummen så att den "lägger sig" på handleden. Folk vill helst spy då ha ha ha. Så inte världens bästa partytrick kanske, men gör om det

En kompis har också väldigt flexibla leder. Hon gör peace-tecknet med pek-och långfingret ungefär dubbelt så brett som alla andra.

Min sambo kan slicka sig på näsan.

• Alm
    Anonyhm skrev 2010-06-07 20:42:17 följande:
    Min bror har en tunga som är 3 mm kortare än världsrekordet. Den är ökänd och han kallas för "tungan". Sjukt läskig. 
    INBOXA hans telenummer till mig please
  • Alm
    Alm skrev 2010-06-07 20:45:48 följande:
    INBOXA hans telenummer till mig please
    Jag menar 3 mm hit eller dit
  • Rakad Apa

Mitt partytrick: svepa en flaska öl och sedan slå den i huvudet på mig själv så den krossas.
    Gäller att slå med precision annars kan  det gå illa Cool

• Kokomo
    Rakad Apa skrev 2010-06-23 21:31:42 följande:
    Mitt partytrick: svepa en flaska öl och sedan slå den i huvudet på mig själv så den krossas.
    Gäller att slå med precision annars kan  det gå illa Cool
    Är det ett trick? Jag menar, det låter mest som random snubbe som är sjukt packad som gör nått sånt. Flört
  • Rakad Apa
    Kokomo skrev 2010-06-23 21:35:15 följande:
    Är det ett trick? Jag menar, det låter mest som random snubbe som är sjukt packad som gör nått sånt. Flört
    Haha, brukar vara sjukt packad när jag gör det MEN det krävs skicklighet! Flört
  • La Lola

Jag kan stoppa in min knutna näve i munnen.

Kanske inte så mycket att skryta med?

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Rakad Apa
    La Lola skrev 2010-06-24 09:33:48 följande:
    Jag kan stoppa in min knutna näve i munnen.

Kanske inte så mycket att skryta med?
    Va? Det är ju galet!!! Cool Har du stor mun eller liten näve?

Kom på ett till partytrick jag kan:
    Sätta benen bakom huvudet!
  • La Lola
    Rakad Apa skrev 2010-06-24 09:39:25 följande:
    Va? Det är ju galet!!! Cool Har du stor mun eller liten näve?

Kom på ett till partytrick jag kan:
    Sätta benen bakom huvudet!
    rätt bredkäftad tror jag (den glappar iaf jävligt ofta)
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
Svar på tråden Ditt bästa partytrick?