• Anonym (Villmenvågarinte)

Vad är kinky för just dig??

Har precis träffat en kille och vi har haft sex några ggr och allt känns sådär skitbra som det kan göra i början. Han däremot verkar gilla lite kinky grejer såsom han uttrycker det själv fast än har han inte specificerat vad det är! I kväll har han tex bett om lite kinky sms om vad jag vill göra och jag blir så JÄVLA BLYG. Vill skriva något riktigt upphetsande man jag kan inte.. skitsvårt. Jag skrev något vanligt och han ber om att få höra något mer, inga vanliga grejer.

Usch, jag känner mig hur hämmad som helst! Dessutom är jag nog inte kinky alls.. Däremot älskar jag sex och jag kan skriva nästan vad som helst gällandes det när man känner varandra lite mer men kinky,.,hmm.

Vad skulle Du göra och vad är kinky för just DIG?

• Svar på tråden Vad är kinky för just dig??
  • de Robespierre

Kan inte tyda på ditt inlägg om du vill ha hjälp med ditt problem eller om du endast är ute efter inlägg med exempel på kinky saker. 

Vad som är "kinky" är In The Eye Of The Beholder. Dvs vad den som skall definera det tycker. Bygger på värderingar, egen smak, sin relation till sig egen och andras sexualitet samt vad man har upplevt tidigare. Hur pass kinky man vågar vara beror till stor del på hur partnern är och hur relationen till denne funkar. Känner man sig avslappnad och naturlig så vågar man kanske ta ut svängarna lite mer.

Om du inte vågar ta första steget, be honom leda dig på vägen. Be honom att skicka det första sms:et och sedan är det lättare att hänga på. Det brukar ge sig av sig själv efter ett tag - förutsatt att du verkligen vill och känner dig bekväm. Annars kan det ha motsatt effekt.

de Robespierre:  Jag är ute efter råd även om jag inte uttryckte det klart Sen vill jag även höra när Ni tycker att man passerar gränsen till kinky, lite kul att höra hur olika man ser på det.

Det du skriver låter ju väldigt vettigt. Jag är lite rädd för att jag inte kommer att uppfylla önskemålen, att göra något jag inte vill gör jag inte men hoppas så klart att det han uppfattar som kinky är något jag gillar eller kommer att gilla. Däremot går han nog lite för fort fram tror jag. Jag skriver "tror" eftersom jag själv känner mig rätt förvirrad och på samma gång väldigt sugen på att prova något nytt med just honom väldigt snart, typ nu, eftersom han känns trygg och jag är oerhört attraherad av honom.

Men jag är så pass blyg eller vad man vill kalla det för att jag inte ens vågar föreslå att han skickar det första.. däremot skulle jag kunna säga/skriva att jag kanske inte är så kinky som han tror/önskar/hoppas/vill men att han gärna får lära mig lite Men jag kanske inte vill det ändå.. äsch, ja du hör ju.. osäkerhet.. Känner mig så oerhört tråkig!

• jfsebastian

TS - vad är kinky för dig?
    Bakifrån?
    Smisk  på skinkorna?
    Ögonbindel?
    Golden shower?
    Fist?
    Bondage?
    Oralsex?

Utgå från dig själv, dina fantasier och drömmar.
    Han kanske vill testa vilka gränser du har så han vet hur "banan" ser ut.

Robespierre ger vettiga råd här.

Fråga hur snuskig killen vill att du ska vara.
    Fikar han efter porrigt eller riktigt kinky eller ett hett MMS?
    Säg att du vill binda honom vid sängen och kåta upp honom, leka med hans kuk och göra vad du vill just då med hans kropp.

Funkar för det mesta på alla hyfsat openminded män tror jag.

• de Robespierre
    Anonym (Villmenvågarinte) skrev 2010-06-07 20:00:47 följande:

de Robespierre:  Jag är ute efter råd även om jag inte uttryckte det klart Sen vill jag även höra när Ni tycker att man passerar gränsen till kinky, lite kul att höra hur olika man ser på det.

Det du skriver låter ju väldigt vettigt. Jag är lite rädd för att jag inte kommer att uppfylla önskemålen, att göra något jag inte vill gör jag inte men hoppas så klart att det han uppfattar som kinky är något jag gillar eller kommer att gilla. Däremot går han nog lite för fort fram tror jag. Jag skriver "tror" eftersom jag själv känner mig rätt förvirrad och på samma gång väldigt sugen på att prova något nytt med just honom väldigt snart, typ nu, eftersom han känns trygg och jag är oerhört attraherad av honom.

Men jag är så pass blyg eller vad man vill kalla det för att jag inte ens vågar föreslå att han skickar det första.. däremot skulle jag kunna säga/skriva att jag kanske inte är så kinky som han tror/önskar/hoppas/vill men att han gärna får lära mig lite Men jag kanske inte vill det ändå.. äsch, ja du hör ju.. osäkerhet.. Känner mig så oerhört tråkig!

Om man inte uttrycklingen har byggt upp ett förhållande delvist baserat just ett gemensamt intresse för en "kink" så kanske man skall dra öronen åt sig ifall den andra partnern är lite väl på om att introducera en "kink" tidigt i förhållandet. För då kan det vara så att den personen egentligen mest söker en partner som har samma intresse. Och om den visar sig inte finnas där (eller man inte ger den andre tid att landa, känna sig trygg och senare kanske utforska det egna intresset) så kan förhållandet svalna efter ett tag. För då handlade det nästan bara om det - att träffa någon som hade samma intresse (eller mer) för "kinky" saker.

Utrycket "kinky" är väidigt generellt och kan innefatta mycket. Men man brukar ofta beskriva det som det som bryter mot konvetionella sexuella handlingar (intressant formulering). Där kan man hitta allt från rollspel, att leva ut eller berätta om (förbjudna) sexuella fantasier till bondage, smisk och S/M. Många använder ordet "kinky" eftersom de inte känner sig bekväma med att berätta vad de egentligen tänder på.Men det brukar visa sig senare då de stegvist blir tydligare då de ser att partnern tar det på rätt sätt (eller inte).

När det gäller min egna erfarenhet så har jag väll upplevt en del "kinky" saker genom åren med olika partners. De har utkristalliserat sig (oftast helt oplanerat) efter det att man känner sig trygg och säker i förhållandet. Efer den fas då man vågar öppna sig för den andra och riktigt släppa loss. Då kan det vara spännande att krydda livet ibland med något "kinky". Lite bondage, stora sexleksaker, rollspel, bekännandet av snuskiga och förbjudna fantasier, rollspel, master/sub osv är väl några exempel på "kinks" som har passerat. 
  • de Robespierre
    jfsebastian skrev 2010-06-07 20:27:22 följande:
    Bakifrån?
    Smisk  på skinkorna?
    Ögonbindel?
    Golden shower?
    Fist?
    Bondage?
    Oralsex?

Robespierre ger vettiga råd här.

Fråga hur snuskig killen vill att du ska vara.
    Fikar han efter porrigt eller riktigt kinky eller ett hett MMS?
    Säg att du vill binda honom vid sängen och kåta upp honom, leka med hans kuk och göra vad du vill just då med hans kropp.

Funkar för det mesta på alla hyfsat openminded män tror jag.
    Ungefär så, som vår käre sopåkare J.F (med Methuselah Syndrome) så elegant beskriver.
    jfsebastian skrev 2010-06-07 20:27:22 följande:
    Bakifrån?
    Smisk  på skinkorna?
    Ögonbindel?
    Golden shower?
    Fist?
    Bondage?
    Oralsex?

Ja det är ju en befogad fråga såklart..  jag gillar inte riktigt smärta, det är jag rädd för och det enda jag egentligen verkligen vet att jag inte vill vara med om. Men jag har en längre startsträcka och det är synd om det går åt skogen för att han är för snabb eller jag för långsam. Sex är ju skitviktigt och jag vet själv inte hur långt tålamod jag skulle ha MEN än så länge har vi bara träffats några ggr.

Jag menar "riktig smärta" dvs något som verkligen gör ont.

de Robespierre skrev 2010-06-07 20:29:49 följande:
    Om man inte uttrycklingen har byggt upp ett förhållande delvist baserat just ett gemensamt intresse för en "kink" så kanske man skall dra öronen åt sig ifall den andra partnern är lite väl på om att introducera en "kink" tidigt i förhållandet. För då kan det vara så att den personen egentligen mest söker en partner som har samma intresse. Och om den visar sig inte finnas där (eller man inte ger den andre tid att landa, känna sig trygg och senare kanske utforska det egna intresset) så kan förhållandet svalna efter ett tag. För då handlade det nästan bara om det - att träffa någon som hade samma intresse (eller mer) för "kinky" saker.
    Ja så kan det ju vara, den tanken slog mig också. Men än så länge vet jag ju inte ens vad som är just hans def på kinky, usch nu börjar jag bli otålig själv haha.

Och nu vill han skicka mms.. fine, jag skulle ÄLSKA att få det om ett tag, när det känns liite mer men idag känns det för tidigt, vill hitta lite annat innan först. Tror jag. Och själv vet jag inte om jag vågar skicka iväg bilder på mig till någon jag knappt känner ännu..

Vad bra NI är som svarar så vettigt! Tack!
  • de Robespierre
    Anonym (Villmenvågarinte) skrev 2010-06-07 20:36:09 följande:
    Ja det är ju en befogad fråga såklart..  jag gillar inte riktigt smärta, det är jag rädd för och det enda jag egentligen verkligen vet att jag inte vill vara med om. Men jag har en längre startsträcka och det är synd om det går åt skogen för att han är för snabb eller jag för långsam. Sex är ju skitviktigt och jag vet själv inte hur långt tålamod jag skulle ha MEN än så länge har vi bara träffats några ggr.
    Som jag skrev tidigare - har han lite för bråttom så dra öronen åt dig. Lita på magkänslan. Då kan det vara så att han desperat fiskar efter en partner som delar hans intresse (och gärna mer).

Men om han inte är så het på gröten och låter dig få den tid du behöver så kan det vara så att du också hittar samma spänning i hans "kink" (förutsatt att det INTE går helt emot din smak, vilja eller värderingar). Jag har vid minst 2 tillfällen upplevt "uppvaknanden" där min partner har visat en litet intresse att testa lite "kinky" saker. Det har skett efter en längre tid tillsammans och detta har sedan lett till att det blommade ut ordentligt. Mao, det var en oupptäckt läggning som de inte visste om att de hade (och även omedveten försökte trycka ned).

Detta vet man inte förrän man har testat. Men då måste man vara redo och vilja att prova finnas där. Annar kan effekten bli den motsatta och man tar avstånd till den andra.
  • de Robespierre
    Anonym (Villmenvågarinte) skrev 2010-06-07 20:40:57 följande:
    Ja så kan det ju vara, den tanken slog mig också. Men än så länge vet jag ju inte ens vad som är just hans def på kinky, usch nu börjar jag bli otålig själv haha.

Och nu vill han skicka mms.. fine, jag skulle ÄLSKA att få det om ett tag, när det känns liite mer men idag känns det för tidigt, vill hitta lite annat innan först. Tror jag. Och själv vet jag inte om jag vågar skicka iväg bilder på mig till någon jag knappt känner ännu..

Vad bra NI är som svarar så vettigt! Tack!
    Du har precis inlett förhållandet. Du vet egentligen inte så mycket om honom. Hans personlighet bakom det man sätter upp i början då man vill anpassa sig till sitiuationen och vara till sin bästa fördel. Det är helt naturligt att du tvekar. Säg att du känner att det är lite för tidigt. Men att du kanske senare kan tänka dig det. Sedan får du även ta beslutet om han får vara "kinky" mot dig utan motkrav på dig. Om han får det så får du köpa allt som ingår i detta. Och det kan bli en väg för dig att våga ta steget. Men det kan även bli motsatt effekt. Han kan bli otålig och börja tjata om att du bör åtminstone kunna skicka ett liiitet liitet sms tillbaka. Om han drar sig undan helt så var det bara det....

Svar på tråden Vad är kinky för just dig??