• Änglatuss

Vilken våg ska jag tro på?

Vad tror ni?

Jag vägde mig på 3 olika vågar igår

vår egen våg, ifrån lidl
    en våg på ikea
    och en haiteck våg på coop för typ 500 kr?

på alla tre vägde jag olika

JAG HAR VISST GÅTT UPP I VIKT
    jösses

• Svar på tråden Vilken våg ska jag tro på?
  • AnnaGBG

Ta något medeltal och använd det.

Själv skiter jag i vågen och tittar mig i spegeln i stället

• Änglatuss

Jo de är sant
    på vågen hemma har jag inte gått upp ett skit

på de andra 2, respektive 4 kg +

• Bonanza

Har du vägt dig på din egen våg förut, så är det ju den du ska gå efter. Då ser du hur mycket du väger jämfört med vad du vägde förut.

• wellah

jag skulle lita på sista vågen.... fast man väger olika när på dygnet man väger sig också.... väg dig alltid samma tid... och du även om du gått upp 4 kilo är det inget....

/wellah som gått upp 35 kilo i skrivande stund hahahaha

• Änglatuss

Bonza
    de är sant
    men lidl vågen är ju bara skit

ändå
    tom ikeas va ju bättre
    men de är som du säger
    kanske är roligare då eller nått
    jag har gått upp de vet jag nu
    men ändå att de kan skilja så mkt
    på både mig och sambon och min kompis som oxå testa..

med tex haiteckvågen..
    hu, varför ställde jag mig på den? *S*

• Änglatuss

wellah

jo de är sant
    då jag vägde mig igår hade jag oxå kläder på mig men de har jag räknat av, annars har jag vägt mig samma tid, samma dag lixom, men nu när vi ändå va både på ikea och coop igår så va jag bara tvungen!

men vi går båda på den hemma, de är bäst så *s*

• ringblomma

Basta vagen ar hos barnmorskan, den kanns trovardigast och som sagt man ska halla sig till en o samma vag helatiden.

• ebben

Jag väger mig bara på den på MVC. Vi har ingen själv.o alla vågar kan fakriskt väga olika! ta nåt mittemellan de 3 så får du nog ganska rätt.
    Eller håll dig till den på mvc.

• Änglatuss

jag sa min vikt som jag fick på vågen hemma samma dag vid inskrivningen...

• ebben

Väger ni er inte på mvc våg?

• ebben

Då får du nog gå efter den ni har hemma........

• Emeraldy

Jag väger mig varje lördagmorgon helt naken. (Har hela livet haft viktproblem, vill därför ha koll). Väger mer på MVC men där står jag ju på eftermiddagen med kläder, så jag utgår alltid från min lördagsvägning. Inte vet jag om den vågen går helt rätt, men eftersom det bara är den jag väger mig på känns det som det kvittar

• Lupinen69

Jag väger mig bara hemma, naken på morgonen. Vågen hos MVC vägde ungefär lika, men jag säger ändå hemma-vikten när de undrar. Bättre att väga sig på en och samma våg under samma förutsättningar, så får man rätt vikt i längden. Jobbigt när olika vågar väger olika.

• Änglatuss

ska undersöka är ju månda idag har alltid vägt mig på måndagar.. få se vad vågen vill visa här hemma!

• Heranell

Inför vår flytt packade jag ner vågen, så jag går nu efter vågen på MVC. Den är nog mest rätt fast jag gillar min hemvåg bättre... lite mer glädjekalkyl över den!

• Änglatuss

ska bli spännande och väga mig hos BM orkar inte med vår dåliga lidl våg

Svar på tråden Vilken våg ska jag tro på?