Vad ska ni göra i sommar?
Har ni några planer för sommaren / semestern?
Jag har bokat ett par dagar på ALV i Vimmerby. Sen blir det väl mest att skrota omkring hemma, en tur eller två till Göteborg och många besök på Borås Djurpark.
Har ni några planer för sommaren / semestern?
Jag har bokat ett par dagar på ALV i Vimmerby. Sen blir det väl mest att skrota omkring hemma, en tur eller två till Göteborg och många besök på Borås Djurpark.
Jag och mitt barn ska också till ALV i Vimmerby i sommar. Under folkraceveckan så det blir nog mycket sånt också.
Sen blir det förhoppningsvis några besök på djurparker och liknande. Hoppas vi kan komma iväg med båten ut till Birka. Vid soligt väder blir det vanliga cykelturerna i omgivningen.
Som alla andra här blir det ALV, sen lär det blir xx antal turer till liseberg :)
Men annars siktar jag på o bada och resa land o rike runt o träffa vänner o släkt.
gotland
kolmården
stockholm över dagen
BADA i massor
bara slappa o njuta av barnens sommarlov
Vi skall flytta och så skall jag jobba i den gamla kommunen så det blir att pendla fram och tillbaka.Sedan när jag har jobbat klart i aug skall jag ta med sonen och skola in honom på den nya skolan,han börjar ettan i höst.Men på min lediga tid blir att bada och göra i ordning i den nya lägenheten.Men samt skall man försöka komma iväg på något roligt som Liseberg också..
Själv tog ajg studenten nu den 11juni och kommer bara ah en vecka ledig sedan den 21juni ska ajg börja på min praktik i en annan stad där min kille bor och den 1juli ska jag flytta dit till honnom men endå ah min egen lägenhet:).
Men innan det så ska vi på ålandskrysning och sedan åka till göteborg den 3-4juli:)
Ha det så bra nu alla:)
Kram
Jag o sönerna är nyss hemkomna från en veckas semester i Turkiet
Sen blir det en tripp till Sthlm o Gröna Lund, samt eventuellt Eskilstuna Zoo eller Leksands Sommarland.
F.ö så hoppas jag bara på fint väder så att man kan bada mkt o vara ute!!
Jag är bosatt i New York, men vi har en lägenhet i Sverige så ska spendera tid här samt hos mina föräldrar...till helgen åker vi dock till Sydafrika och tittar på Fotbolls- Vm.
I Augusti har vi hyrt en båt som vi tänkte åka runt med kring Italien och södra frankrike...
Ska till Göteborg. Norrköping och kolmården, sen blir det väl som vanligt några turer till Furuviksparken (bor i Gävle). Och några turer ner till Sthlm.
Här blir det lite småflängade. Blir tyvärr så med uppdelad semester.
Cirkusskola för barnen en vecka, hälsa på vänner i jämtland några dagar, våldgästa vänner i Blekinge, skåne och göteborg och så har vi bokat in Grönan och ALV.
Här blir det nog inte så mycket.. Jag ska göra praktik och sonen måste tyvärr vara på dagis. Men det blir väl enklare utflykter på helgerna, kanske en tripp till en djurpark eller tivoli :)
Hallå!
Äre några som ska åka till nåt kul ställe samtidigt? Jag har en liten kille på snart 6 år och undrar vart alla roliga singelföräldrar med barn tar vägen på sommaren!? Vore kul om man kunde träffas för att göra nåt som ungarna gillar och de kan få sällskap! Typ åka till Grönan och ses nånstans kl x och gillar man varann gör man sällskap och äre bara läskiga typer som dyker upp så smiter man!
;o)