• Anonym (frustrerad)

sexfantasier som inte går hem hos sin partner?

Jag känner mig sjukt frustrerad över att jag och min kille inte har någon gemensam sexfantasi.

Hans fantasier handlar enbart om analsex och jag har försökt men det går bara inte. Känns inte alls som min grej!

Jag vill testa en trekant med en till tjej och har då föreslagit att han kan ha analsex med den tjejen i trekanten så slår vi två flugor i en smäll :D
    Men den tanken går inte alls hem hos honom eftersom det är min stackars rumpa han vill åt :D
    Och så vill han ha mig för sig själv.

Vi har ett jättebra sexliv i övrigt och har det jättebra. Men jag söker den där lilla extra kryddan som får oss båda att längta och fantisera om våran speciella stund!

Känns knasigt att "leta" efter en gemensam fantasi. Men vad ska man göra när man inte har nån gemensam?

Är mycket tacksam för tips och råd! =)

• Svar på tråden sexfantasier som inte går hem hos sin partner?
  • jfsebastian

Hej
    Det finns ju hur mycket som helst som man kan göra i sängen, så varför begränsar ni er till trekanter och analsex???

Gå in på pichunter.com och kolla vilka kategorier de har där om ni behöver tips.
    Känns de för få?
    tubegalore.com har 1000 kategorier på olika sexämnen som ni kan upptäcka ihop.

Porrsurfa ihop kan ju vara en idé om ni har idétorka själva.

Lycka till

Svar på tråden sexfantasier som inte går hem hos sin partner?