• leias

Semester tips med barn 1-1,5 år?

Vad ska ni hitta på ni som har barn mellan 1-1,5 år.

Min tjej vart 1 år i Maj och vet inte vad vi ska göra riktigt.
    Hon tycker det är kul att titta på saker och specielt djur.

Har tänkt i samband med att vi ska till stockholm gå på skansen.
    Fler förslag på saker som kan passa både min lilla tjej och oss som föräldrar.

Vad ska ni göra, och vad har ni gjort som era barn har uppskattat?

Det ska vara semester i Sverige

• Svar på tråden Semester tips med barn 1-1,5 år?
  • Blåsippan84

vi har bokat tre nätter på öland. hoppas på fint väder å ev bada.. springa runt på soliden e nog en hitt fö min son som blev 1 år 31 maj, då största intresset e å gå;).. ölandsdjurpark blir det kanske också:)

• LsH
    Blåsippan84 skrev 2010-06-08 21:39:02 följande:
    vi har bokat tre nätter på öland. hoppas på fint väder å ev bada.. springa runt på soliden e nog en hitt fö min son som blev 1 år 31 maj, då största intresset e å gå;).. ölandsdjurpark blir det kanske också:)
    Lånar tråden och ställer en fråga. Vart har ni bokat boende på Öland? Vi tänkte också åka dit men det verkar som att det bara är veckouthyrning överallt. Hade tänkt oss en stuga.
  • Blåsippan84

vi gick in på ölands turistbyrå på nätet och sökte runt.. fick tag på ett billigt bed and breakfast som hade en stuga på tomten. ingen toa i stugan.. men vi kör på budjet i år;)

• MissAdelaide

Vi var på Ölands djurpark med vår 1-åring och det var kanonbra eftersom det finns djurparksdel, vattenland och tivolidel. De har många karuseller som passar mycket små barn. Sen är det ju dessutom gratis för barn under 1 m och allt där inne är gratis.

Annars kan man ju passa på att göra allt det där som är svårt med äldre barn.

Svar på tråden Semester tips med barn 1-1,5 år?