Vi vill aldrig ha SEX samtidigt längre..hur gör man då??
Jag gillar att ha sex på kvällen innan man ska sova och min sambo vill ha sex på dagtid på helgen.. och då är jag totalt inte sugen.
Alltså vårt sexliv är nästan helt dött för han är inte alls sugen på kvällen och jag inte på dagen. När vi precis blev ihop så ville han jämt oavsett tid men nu 7 år senare har han fått detta att endast ha på dagtid på helger.
Till saken hör också att vi aldrig lägger oss samtidigt för han vill sitta vid sin dator till 3 på natten varje dag och jag lägger mig vid 11 för att orka upp på morgonen. Han orkar ändå upp på morgonen till sitt jobb fast han lägger sig sent och när jag påpekat detta att jag skulle tycka att de vore mysigt att lägga sig samtidigt säger han att det är det värsta han vet att lägga sig innan han är trött..
Så jag börjar undra om detta kommer att fungera i längden, att lägga sig själv varje dag har jag börjat vänja mig vid men jag saknar en man vid min sida ofta. Sedan att inte få något sex på det när man är sugen sårar, för vill jag får jag endast dagtid på helgen.
Suck, vad hade ni gjort???