• Johann­aKO
    Äldre 8 Jun 23:05
    74737 visningar
    13 svar
    13
    74737

    Gravid vecka 4. Symptom?

    Vet inte om jag är gravid.... Men kanske...
    Vilka symptom hade ni i vecka 4? Snälla skriv.

    Jag har/är
    Ständig hunger
    Bröstvårtor som styvnar hela tiden
    Illamående ca 10 sek åt gången. 5 ggr/dag
    Ont i underlivet och livmodern
    Synliga blodådror på armar och bröst
    Helt slut

    Hur låter det här? Snälla, hjälp mig!

  • Svar på tråden Gravid vecka 4. Symptom?
  • Äldre 8 Jun 23:11
    #1

    Jag är gravid i femte veckan och jag är hungrig, men inte direkt sugen på nånting, har svullna ömmande bröst och är sjuuuukt trött. Men som sagt, det är ju olika för alla. Hoppas det blir som du önskar!

  • kvinna­75
    Äldre 10 Mar 14:53
    #2

    Jag tror att jag också är gravid i vecka 4. Har inte gjort ett test ännu. Har gått över ett par dagar. Men har vissa syntom som kissnördig hela tiden, även på nätterna går jag upp 2-3 ggr. Lite öm i brösten och på vårtorna. mår illa lite till och från ibland, Molnande värk till och från sen så har jag en känsla att det typ bubblar till i magen ibland och super trött jämt. Helt slut och ibland så blåser sig magen upp med. Tänkte väntanån dag med att göra ett test.

  • kvinna­75
    Äldre 10 Mar 14:59
    #3

    tilllägger också att jag har också ont ibland i underlivet och livmodern och känner mig mycket yr ibland. Jag är nog 50% säker på att jag är gravid men får väl se? Men man får väl bästa resultalt om man  nån dag lite?

  • Äldre 10 Mar 15:55
    #4

    bästa e att ta ett grav test o se=)


    man kan ha mensvärk som e som molnvärk


    man kan ha styva börst o öma när man väntar mens.. det hade jag i alla fall
    men ont i underlivet har jag nog aldrig hört att man har..
    finn så många gravsymtomer som e vanliga så svårt o säga imed vi alla e så olika
    men klart hoppas jag får er skull ni får det som ni vill ha som resultat=)


    men nu e jag äntligen gravid och ända som påvisa att jag var gravid var att mensen uteblev helt och ett gravtest
    i v4-5

  • Äldre 10 Mar 16:00
    #5

    Jag misstänker också att jag är gravid. Mina bröstvårtor har blivit större (tycker jag) och de ömmar. Jag har ont i lvmoder/äggstockar och har kännt mig yr och kissar ofta. Kan vara inbillning, jag vet inte. Bara att vänta och se tills jag testat... Lycka till och uppdatera gärna :)

  • Dancei­na
    Äldre 10 Mar 16:50
    #6

    jag e gravid i v.11 hade nästan inga symptom innan jag plussade, lite mensvärk ömma bröst och blodådror på brösten, symptomen kom efter mitt plus, molvärk, kissar ofta, ständigt tom i magen illamående på nätterna dock inget på dagen om jag äter typ varannan timme :P men jag har turen att inte alls ha mycke symptom denna gången som jag hade med min son då fick jag allt
    lycka till hoppas ni plussar nu då

  • Anna4
    Äldre 10 Mar 17:44
    #7

    Tänkte bara skriva att denna tråd startade i juni förra året o har jag inte helt fel så läste jag i en annan tråd att TS precis fått sin lilla bebis :)
    Hoppas ni andra plussar!

  • Dancei­na
    Äldre 10 Mar 18:01
    #8

    hahah det missade jag helt Anna, hihi kul att hon fått bebis :D

  • Johann­aKO
    Äldre 10 Mar 21:10
    #9

    Hon föddes för en vecka sedan =) Lilla Felicia!


    Hoppas ni är gravida!

  • Anna4
    Äldre 10 Mar 21:28
    #10

    Grattis TS!! :)

  • Äldre 10 Mar 22:40
    #11
    JohannaKO skrev 2011-03-10 21:10:09 följande:

    Hon föddes för en vecka sedan =) Lilla Felicia!


    Hoppas ni är gravida!


    Grattis Till lilla Felicia.. Jag hoppas min lilla Felicia får ett syskon snart!!
  • LH4
    Äldre 4 Nov 18:47
    #12

    Ja känner mig gravid, kan de stämma?! Om 3 dagar har ja BIM. Hade sex prick 14 dagar efter mensens första dag. Då ja brukar ha ägglossning. Och har känt kort därefter mensvärk från o till hela tiden. De sticker o drag i magen. Ja mår lite illa o känner kramp i halsen. Blir väldigt anfådd för lilla minsta. Orkar inte lika mkt på gymmet som innan. Och tycker ja springer lite oftare på toa o har en del flytningar i omgångar. Känner mig varm i kroppen samtidigt som ja fryser. Även huvudvärken gör sig påmind. Och idag började ja rapa en j-a massa. De bara kommer...haha. Men de ja mest märker de på att ja är på ett jätte konstigt humör. Lätt irriterad o extremt kort stubin. Börja gråta idag o de gör ja aldrig annars. Känns inte som ja o att nått inte stämmer el kanske stämmer Va tror ni?

  • Äldre 8 Nov 17:09
    #13

    Plussade för två dagar sen, är i v 5! :) hungrig hela tiden typ haha, kissnödig och ömmande bröst. Är väl typ de :p

Svar på tråden Gravid vecka 4. Symptom?